FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Minus på stickan idag igen. Känns för jävligt men ska försöka (hur lätt d nu är) att släppa alla tankarna på barn och ta nya tag i augusti när kliniken öppnar igen.
Hur många IVF har ni gjort innan det blev en graviditet?
Känns bara så hopplöst just nu.
Jobbigt med pengarna också det kostar ju så himla mycket. Vet att jag kan få ihop till ett försök till men sen vet jag inte vart pengarna ska komma ifrån.
Ovitrelle sprutan ikväll efter att bara ha fått spraya sen i måndags. Fredag blir det plock :) glömde fråga nör ja pratade med läkaren. Men tar man nässprayen imorgon eller e de inget imorgon?
Längta vet inte om ni har samma rutiner som min klinik men då va det sista dagen man sprejade som man tog ovitrelle. Å inget sprej efter sprutan bara innan.
Elisabeth 1973 vi gjorde 2 fulla ivf och en frysåterföring på landsting sedan privat 1 full ivf och 1 frysåterföring vilken bebis graviditet.
Nu på syskonförsöket så är det 9e fulla ivf nu. Dyrt plågsamt och psykiskt påfrestande. Vårt sista försök sen blir det äggdonation.
Mytime förde du tillbaka idag? Jag har testdag 4 juni. Har du samma?
Ovitrelle sprutan ikväll efter att bara ha fått spraya sen i måndags. Fredag blir det plock :) glömde fråga nör ja pratade med läkaren. Men tar man nässprayen imorgon eller e de inget imorgon?
Ja hade en dag mellan ägglossningssprutan och plock där ja va helt medicinfri dvs ingen spray el något annat.