FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Suck vad det är tråkigt att ruva! RD7 här idag. Testade negativt igår. Har väl haft på känn hela vägen att det inte skulle lyckas denna gång. Olidlig väntan! Tänkte testa på RD9 nästa gång, sedsn på TD om jag inte hunnit få mens
Jag har en fundering.
Ni som har haft "mensvärk" under ruvningen blev det just mens eller blev det ett plus?
Ni som inte känt något speciellt fick ni trots allt mens eller plus?
Jag försökte citera Kingston här ovan men det blev visst fel
Hej.Hänger gärna med i denna grupp/tråd!
Imorgon har jag insättning av embryo (planerat iaf). Spännande och läskigt. 2011 fick vi barn på första försöket men nu har vi gjort både FET och fler färskförsök men inte lyckats.
Fler som har/har haft blodiga flytningar innan äggplock? Igår kom det lite och idag kom det lite. Ska troligen ta ägglossningssprutan i morgon och ha äggplock på onsdag. Bör jag oroa mig?
Mytime du gör ul på den klinik som du gjort äggplock och återföring på (om ni inte har Ngt annat upplägg med distansbehandling). Därefter tar mödravården över :)