pumpkinspice skrev 2015-10-11 11:12:56 följande:
Asch, jag tror det är rätt kört, mina cykler har om något blivit kortare och kortare, den här blev bara 25 dagar och som längst har de varit 30 dagar. Hade den här blivit 28-29 dagar och nästa lika lång hade vi hunnit men nu skulle bästa tänkbara scenario (denna cykeln blir 30 dagar) bli att jag är på dag 3 när vi är på läkarbesöket så såvida de inte låter mig böra med injektionerna samma dag är det nog kört (för som jag kunnat läsa mig till så är det dag 2-3 man börjar?). Lika bra att ställa in sig på december! Men det kan ju vara bra också, då kan jag läsa hur det går för er först så jag vet lite vad jag har att vänta mig

Okej, ja men ibland är det bra att ställa in sig på ett datum längre fram. Så gjorde jag nu när vi väntade på en tid för att få komma till nordic. Tänkte att vi kanske får komma i januari iaf. Men inte!
Mina cyklar ligger ofta på 30 dagar. Som högst 34. Men förra mån var den på 46!!! Helt galet. Vi trodde faktiskt att vi hade lyckats med ett plus. Sen så är mensen 4 dagar sen idag. Vet inte vad som hänt med kroppen.
Ja, jag kommer garanterat vilja skriva av mig!