• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • Linny83
    Lotten skrev 2016-04-16 20:14:36 följande:

Ikväll tar jag sista gonal-F och orgalutran. Imorgon sisa sprutan. Vi har äggplock på tisdag. Hoppas på att få ut fler ägg än sist gång.

Hur går det för er andra? :)

Tänker på dig idag! Hoppas att allt gått bra.
  • Lotten
    Linny83 skrev 2016-04-19 13:06:59 följande:
    Åh Linny! :) <3 tack för omtanken!

Smärtdelen gick bättre denna gång, kanske för att man nu visste ungefär hur det gick till. Sju äggblåsor men tyvärr bara 3 ägg. Jag kan inte låta bli att bli besviken. Fick 3 förra gången och endast 1 som klarade sig. Är orolig för denna gång. Återföring på torsdag.

Blir så fundersam. De säger att jag har jättebra ägganlag och därför sänkt dosen på gonal-f, men det utvecklas inte tillräckligt som de vill iaf. Jag hoppas verkligen att guldägget finns där denna gång!
  • Lotten
    Linny83 skrev 2016-04-19 13:06:59 följande:
    Snart dags för er också :) <3
  • Lotten

Återföring idag! :) eventuellt kommer vi få ett ägg till frysen denna gång. Men ännu vågar vi inte ropa hej!

Hoppas hoppas verkligen att detta är embryot som kommer leverera ett barn nästa år :)

Hur går det för er andra?

• Lotten

Är det några kvar i den här tråden? :)

Hur går det för er?
    Kram

• Pipam

Jag är inne och läser fortfarande. Jag är i vecka 14 nu och de ultraljuden vi gjort hittills har gått bra :)

Du borde kunna testa nu Lotten? Eller väntar du på TD? :)

• Lotten
    Pipam skrev 2016-05-03 17:59:55 följande:

Jag är inne och läser fortfarande. Jag är i vecka 14 nu och de ultraljuden vi gjort hittills har gått bra :)

Du borde kunna testa nu Lotten? Eller väntar du på TD? :)

Åh! :) <3 underbart!

Förra gången plussade vi på TD 14. Den här gången har vi sagt på vår TD 9/5 men sambon sa nu precis att vi kan testa tidigast på torsdag!! Det är ju snart!
  • MammasWilda

Va nog jag som startade tråden.
    Mina killar kom med akut snitt i v 36 då storebror Lukas hade mist sitt liv dock har jag lillebror Oskar här snarkandes brevid mig. .

• Gina43
    MammasWilda skrev 2016-07-09 22:46:22 följande:

Va nog jag som startade tråden.

Mina killar kom med akut snitt i v 36 då storebror Lukas hade mist sitt liv dock har jag lillebror Oskar här snarkandes brevid mig. .

Grattis till Oskar! Hoppas att han mår bra! Jag fick mitt första barn med akut snitt i vecka 36.

Beklagar verkligen förlusten av storebror. Vet man vad som hände?
  • MammasWilda

Tack!
    Åhh du med.
    Fanns inget fel på Lukas. Lite tjockare navelsträng än brorsan.
    Sjukhuset har lex maria-anmält såg då dom 6 dagar före födseln skickade hem mig efter att bara fått oskar på ctg men inte hittat liv i Lukas.

Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg