• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • babytjejen

En vecka till bim...vill att tiden går fort nu så man vet om man lyckats el inte! Om mensen beräknas komma på onsdag, Hur tidigt kan man testa?

• mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-03 19:03:26 följande:

Såhär starkt var mitt test jag tog igår morse. Känns märkligt att inte veta om där finns något kvar eller ej. :-/

Alltså jisses! Jag håller tummarna för dig. Jättefint plus ju!
  • linnsanbelle
    Symetrical skrev 2015-06-03 09:33:10 följande:
    Ja, helt galet! Förstår att inte du hänger med när jag inte ens gör det själv!

Min "mens" måste med andra ord varit en rejäl implantationsblödning! Helt stört!

Tack goa du! Dock säger förståndet mig att det var ett missfall, även om hjärtat hoppas på det motsatta...
    Men fyfan va häftigt ändå, HOPPAS!! När får du reda på om det är en bebis i magen?? För jag antar du har tagit gravtester, som är positiva va?
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • linnsanbelle
    Symetrical skrev 2015-06-03 19:03:26 följande:

Såhär starkt var mitt test jag tog igår morse. Känns märkligt att inte veta om där finns något kvar eller ej. :-/

ja nu såg ja! oj jävlar i havet. hoppas det är en liten bebbe där <3<3<3
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • vår sommar
    Nyfikenundrar skrev 2015-06-04 01:28:34 följande:

Jag plussade precis som jag trodde jag skulle

Grattis. När har du bim?
  • halo83

Grattis

Nyfikenundrar skrev 2015-06-04 01:28:34 följande:

Jag plussade precis som jag trodde jag skulle

• Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-03 21:09:36 följande:

Hur ser tempen ut då? Fortfarande hög?

Åhhhh, hoppas verkligen det blir en liten nu för dig <3

Själv sitter jag på toa just nu och kollade precis äl. Trodde den var på gång men icket. såhär blankt äl-test har jag aldrig haft... Hade tempdipp igår och äl-flytningar idag. Men enligt ff så är det långt kvar.. Men appen räknar ju bara på min förra cykel som var onormalt lång för mig.

Åh, störigt! Tycker dock att du gör rätt i att lyssna mer på kroppens signaler. Jag får jämt äl-flytningar och molvärk typ 5-7 dagar innan pos äl-test, så ge inte upp!

Tempen har legat högre än vanligt hela tiden. Dock var den lägre idag, men kan bero på att jag senaste dagarna tagit den vid 6:30 och idag kl 5. Who knows!?!?? Såhär såg dagens test ut i alla fall. Ingen märkbar skillnad, skulle jag säga.

Översta från i tisdags, undre från idag.

• Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-03 21:39:27 följande:

Alltså jisses! Jag håller tummarna för dig. Jättefint plus ju!

Tack raring! Återstår att se utgången till det här! :-P

Hur går det för dig då? Äl på g än?
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni