• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • MotherA

Köpte Apotekets testa tidigt och efter liten diskussion med mannen så tog jag ett redan i eftermiddags. Starkt fint plus trots att bim är först imorgon! :) SÅ underbart! Nu kan jag tror på det så sött upp mig på listan över plus. Senast plussade jag oxå i maj så det är nog "vår" månad! Haha

• Desideri
    MotherA skrev 2015-06-01 21:35:22 följande:

Köpte Apotekets testa tidigt och efter liten diskussion med mannen så tog jag ett redan i eftermiddags. Starkt fint plus trots att bim är först imorgon! :) SÅ underbart! Nu kan jag tror på det så sött upp mig på listan över plus. Senast plussade jag oxå i maj så det är nog "vår" månad! Haha

Åh vad roligt! Grattis!! :)

Vad många vi är som plussat idag!
  • Desideri
    Aniroma skrev 2015-06-01 20:43:24 följande:
    Ja det kan man ju lugnt säga! ;)

Åh va spännande, berätta hur det går sen!!! :)
    Hihi det gick bra, han kom hem sent när det hade blivit mörkt ute. Så han kom hem till en mörk lägenhet med en ugn som lyste och han kikade in i den. Han förstod inte riktigt fören han gick in till vardagsrummet och frågade mig "Har du en bulle i ugnen?" Och när han sa det högt så fattade han. Han blev jätteglad och kom han fram till mig och frågade igen om jag hade en bulle i ugnen och peta på mig. Jaa svarade jag och han sa "grattis till oss" och börja puss på mig och höll om mig. Så mysigt! :)
  • Aniroma
    Desideri skrev 2015-06-01 23:50:15 följande:

Hihi det gick bra, han kom hem sent när det hade blivit mörkt ute. Så han kom hem till en mörk lägenhet med en ugn som lyste och han kikade in i den. Han förstod inte riktigt fören han gick in till vardagsrummet och frågade mig "Har du en bulle i ugnen?" Och när han sa det högt så fattade han. Han blev jätteglad och kom han fram till mig och frågade igen om jag hade en bulle i ugnen och peta på mig. Jaa svarade jag och han sa "grattis till oss" och börja puss på mig och höll om mig. Så mysigt! :)

Åh va lyckat!! Nästa gång ska jag göra något sådant. Nu är jag mest glad att han fick dela den spontana chockartat lyckan med mig! ? är fortfarande förvånad och rädd att testen visar fel. Ska ta ett nu när jag stiger upp, o köpa ett Clearblue efter jobbet. Kan verkligen inte fatta det här!
  • halo83

Nu börjar hoppet lämna mig. Som tidigare 12 mån :( massa symptomer men så neg det bara kan bli på testet. Förstår inte hur man kan vara så skengravid ...

• miamarina84

Perfekt idé, jag snor den när de väl är våran tur ;) bim i morgon o försökt i 8 månader.
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-06-02 06:18:16 följande:

Nu börjar hoppet lämna mig. Som tidigare 12 mån :( massa symptomer men så neg det bara kan bli på testet. Förstår inte hur man kan vara så skengravid ...

Samma här! Neg idag på bim-2! Funderar på att söka mig till Svårt att få barn delen på forumet, blir såklart glad för de som plussar men det börjar tära på mig att behöva hoppa till ny bim-tråd varje månad. Och även att läsa om dom som tycker allt är så jobbigt när de är på typ försök 2-3. Besvikelsen är ju jobbig oavsett hur länge man försökt men ändå inte på samma sätt som när man försökt länge. Hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu med det jag skriver men tror alla förstår vad jag menar. Börjar på riktigt oroa mig över att något är fel  
  • KarnaB
    Detta var nog det bästa berättandet jag hört Tyst kul att han blev så glad! 

BIM idag, tog ett nytt clearblue vilket var klart positivt! (dock ganska svagt fortfarande, men hoppas att det blir starkare om ett par dagar!) tror dock fortfarande inte riktigt på att jag faktiskt är gravid, tror att jag måste vänta och känna att mensen faktiskt inte kommer Tungan ute fastän jag har fyra positiva test bakom mig, haha...

men det känns verkligen helt overkligt, vet inte hur jag ska börja känna att detta är på riktigt nu?
  • KarnaB
    MotherA skrev 2015-06-01 21:35:22 följande:

grattis MotherA!!! PlusPlusPlusPlusPlusPlusPlusPlus

Så många plus här i tråden nu Hjärta
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni