AnneliR skrev 2015-05-19 13:16:55 följande:
Känner igen det där så väl. Min sambo säger bara att det blir som det blir, känns lite jobbigt att han klarar av att bry sig så lite, känns så iaf. Jag har berättat för min syster att jag är gravid, ingen annan. Har inte heller nån att bolla alla känslor med känner jag, är skönt att kunna skriva här :) vi väntar tills v 12 innan vi säger något, har ju som sagt vul inbokat den 11:e juni, tö kan boka in ett till i vecka tolv också för att vara helt säker. Så länge inga färgade flytningar/blod kommer är jag lugn. Längtar med blandade känslor till ultraljudet om några veckor. När hade du ditt?
Ja, samma här. Jag har dragit det så långt att jag sett det som att han inte blev ledsen av miaafallet, men det blev han väldigt illa berörd utav. Man är ju lite så att syns det inte så känns det inte, men dom hanterar det ju bevisligen annorlunda. Vi gråter och pratar, de sköter "chill-biten"/se det positiva. Jag har mitt 9e juni så vi har våra ganska nära varann
Jag tänker att det kan dö ändå, utan att det märks. Inte för att jag upplevt det direkt då jag fick ett MF inte MA men ändå. Jag hatar att man är nästan symptom fri, hade känts bättre att verkligen känna av att man är gravid!