• ElliK

BF januari 2016

Äntligen plussade jag i söndags. Är bara i vecka fem och har bf 16 januari 2016. Alla ni andra som har bf i januari, låt oss följas åt under resan. :)

Själv har jag ett barn sen innan, en son, som blir 1,5 år i juni. Har försökt med syskon sen i december.

• Svar på tråden BF januari 2016
  • Eleonor01

16+1 å känner ett tryck neråt ganska ofta. Har kommit på att det är när hon rör sig. Har även känt när hon sparkar snurrar eller vad spm händer. Känner igen det från första :) längtar så till 2 september då mitt RUL är!

• Eleonor01

16+1 å känner ett tryck neråt ganska ofta. Har kommit på att det är när hon rör sig. Har även känt när hon sparkar snurrar eller vad spm händer. Känner igen det från första :) längtar så till 2 september då mitt RUL är!

• elinville

27/8 är mitt RUL o hoppas så att jag känt (säkra) rörelser innan dess för annars kommer jag vara skitnervös!

• Charlie Mo

Hej! Jag väntar mitt tredje och mannens fjärde i mitten av januari. Har äntligen informerat chefen, så nu är det fritt fram på dessa sidor. :) Mitt äldsta bonusbarn är en tjej, sen har vi tre killar. Ultraljud nästa onsdag. Är 35 år i år.

• Eleonor01
    Charlie Mo skrev 2015-08-11 17:03:53 följande:

Hej! Jag väntar mitt tredje och mannens fjärde i mitten av januari. Har äntligen informerat chefen, så nu är det fritt fram på dessa sidor. :) Mitt äldsta bonusbarn är en tjej, sen har vi tre killar. Ultraljud nästa onsdag. Är 35 år i år.

Härligt! Är ni sugna på att veta vad som döljer sig där inne?
  • Charlie Mo

Om det går lätt att se, så kollar vi. :) Men om det är svårt att se så gör det inget. Vi blir nöjda om det är ett barn.

Jag bor i Södra Kungsbacka i Norra Halland.

• Charlie Mo

Satt just lite ihoptryckt och kände en liten, liten spark. Går in i 19:e veckan imorgon. Lycka!

• Eleonor01

Hallå alla :) en fundering.... Hur ska Jah kunna älska något barn lika mycket som jag älskar mitt första? Märklig känsla att dela på sig....

• flipback
    Eleonor01 skrev 2015-08-18 14:52:25 följande:

Hallå alla :) en fundering.... Hur ska Jah kunna älska något barn lika mycket som jag älskar mitt första? Märklig känsla att dela på sig....

Det där har jag också tänkt jättemycket på! Sen vet jag att man liksom bara kommer göra det, precis som alla jag pratat med säger att när bebisen kommer är det som om man alltid älskat båda två precis lika mycket.

Men känns fortfarande ändå som en märklig känsla att dela sin kärlek som är så stark till ett barn och plötsligt ha ett till barn man "ska" älska lika mycket. Men jag tror det kommer sen, när man får se sin bebis, sin förstfödda och så dessa två tillsammans, då tror jag att hjärtat kommer svämma över av kärlek och att man kommer undra hur man ens kunde älska innan man hade dessa två.. :)
  • Eleonor01
    flipback skrev 2015-08-18 20:08:51 följande:
    Det där har jag också tänkt jättemycket på! Sen vet jag att man liksom bara kommer göra det, precis som alla jag pratat med säger att när bebisen kommer är det som om man alltid älskat båda två precis lika mycket.

Men känns fortfarande ändå som en märklig känsla att dela sin kärlek som är så stark till ett barn och plötsligt ha ett till barn man "ska" älska lika mycket. Men jag tror det kommer sen, när man får se sin bebis, sin förstfödda och så dessa två tillsammans, då tror jag att hjärtat kommer svämma över av kärlek och att man kommer undra hur man ens kunde älska innan man hade dessa två.. :)
    Livets mening är barnskratt<3 klart att jag kommer älska nr två liks mycket men det känns konstigt. Vilken enorm kärlek det kommer bli<3
Svar på tråden BF januari 2016