• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Tasha82

Chock! Tog ett test "på skoj" då mensen inte dök upp som den skulle idag! Och vi som skulle vänta då jag startar nytt jobb i aug...! Alltså inga aktiva försök på vissa dagar, en ops!-bebis alltså... :D
  • Desideri

Grattis till alla er som plussat! 

Själv är jag i v5, v6 på fredag, tiden går sååå sakta. Men jag är sååå sjukt trött, och mår väldigt illa vissa stunder. Än så länge har jag inte kräkts som tur är. Med dottern kom symtomen runt v 7-8 men nu verkar de redan vara här. Kan symtomen komma tidigare vid andra graviditeten?

• Lifehappends

Verkar som att vi med kommer få en bebis i feb 2016 men plussade igår o vågar knappt tro det! Dock är beräkningen enligt appen att jag är i V6. Vilket känns overkligt!

• Erna90

Hoppar också in i denna gruppen. Fick ett plus i fredags men har nog fortfarande inte sjunkit in helt, var tvungen att testa även i lördags

Känt av en del värk, typ som mensvärk men mår annars som vanligt hittills. Enligt lite olika appar bör BF bli runt 11 feb

• Sehnsucht

Har precis plussat!! Skulle bara testa för skojs skull då BM är om 4 dagar och jag hade aldrig trott det skulle visa något. Lite chockad just nu, det var absolut inte väntat!

Gud, jag har glömt allt vad man ska göra/inte ska göra osv sen förra gången!

Någon annan från Östergötland/Linköping förresten?

• Nattöga

Välkomna och grattis alla nya!

Om ni har FB och skulle känna för att gå med i vår hemliga (ej sökbar!) FB-grupp så skicka ett PM till mig med er mailadress så skickar jag en inbjudan med länk! De flesta har hoppat med där så diskussionerna är i full gång!

• Desideri
    Sehnsucht skrev 2015-06-10 00:51:09 följande:

Har precis plussat!! Skulle bara testa för skojs skull då BM är om 4 dagar och jag hade aldrig trott det skulle visa något. Lite chockad just nu, det var absolut inte väntat!

Gud, jag har glömt allt vad man ska göra/inte ska göra osv sen förra gången!

Någon annan från Östergötland/Linköping förresten?

Grattis! Jag bor i linköping! :)
Svar på tråden BF februari 2016