• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anna_längtar_barn

Jag har också börjat få flytningar. Ganska mkt! Har trosskydd idag och det känns lite märkligt därnere.. Lite som när jag har mens.

Svider lite i muffen också, men det kanske inte är nåt konstigt?!? Nån annan som det svider på?

AngelinaAr skrev 2015-06-09 21:07:32 följande:

Har börjat få värsta flytningar nu. Någon annan?asså som.om jag kissar på mig utan veta eller känna..

Omg

• AngelinaAr

Inte svider då måste du kolla upp det ska.inte svida kanske svamp eller ngt...kolla upp det om de blir värre..jag är tvungen ha trosskydd hela tiden känner inte av min fiffi är slapp jue hahah dör!

• EliWe

Jag plussade ju igår morse och igår eftermiddag när min man kom hem hade jag förberett en liten presentpåse åt honom. Där i hade jag bebissockor (från newbie så otroligt sööööta!!!) och det digitala cb. Han öppnar och tar upp sockor + test som jag satt ihop, kollar frågande på mig, kollar ner igen, kollar på mig och säger "vaaaa!?" Och sen rusar han fram och pussar mig :) är så glad jag inte berättade på telefon för den där reaktionen var guld värd!!

Hur berättade ni för era män?

• Darimna
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 09:14:18 följande:
    Syns det att man går med i gruppen för övriga? Är ju bara i v.4 så har inte direkt berättat för allmänheten ;P
    Nej det är ju det som är poängen med en hemlig grupp. Den går inte att hitta, bara att bjudas in till av vänner. Och ingen kommer se att du är med. 
  • Darimna

Hur kommer det sig att informationen om gruppen inte är inlagt i TS än?

Känns ganska viktigt att den blir det...

• Darimna
    EliWe skrev 2015-06-10 10:16:33 följande:

Jag plussade ju igår morse och igår eftermiddag när min man kom hem hade jag förberett en liten presentpåse åt honom. Där i hade jag bebissockor (från newbie så otroligt sööööta!!!) och det digitala cb. Han öppnar och tar upp sockor + test som jag satt ihop, kollar frågande på mig, kollar ner igen, kollar på mig och säger "vaaaa!?" Och sen rusar han fram och pussar mig :) är så glad jag inte berättade på telefon för den där reaktionen var guld värd!!

Hur berättade ni för era män?

Bara gick tillbaka in i sovrummet där han låg kvar i sängen och la mig bredvid. Sa att jag tagit ett nytt test (det var det tredje, de första två var negativa) och att det var positivt.
  • AngelinaAr

Min man sa redan till mig att det tagit sig det vet han... Haha jaha sa jag visst så plussade jag två veckor efter.. Helt sjukt..han är säkert häxa i sitt andra liv lol

• Anna_längtar_barn

Ok tack! då ska jag kolla det med läkaren jag träffar på måndag. Har ju haft svamp tidigare.

AngelinaAr skrev 2015-06-10 09:53:28 följande:

Inte svider då måste du kolla upp det ska.inte svida kanske svamp eller ngt...kolla upp det om de blir värre..jag är tvungen ha trosskydd hela tiden känner inte av min fiffi är slapp jue hahah dör!

• AnnaRoos

Hållered Darimna. Skriv ut vad Facebookgruppen heter och gör den sökbar på Facebook så man bara kan gå dit och ansöka om att gå med. Bara för att den är sökbar på Facebook så ser ju ingen vem som är med såvida man inte är med själv, så länge gruppen är sluten vill säga :)

Svar på tråden BF februari 2016