• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • lindakarlsson4380

Hej alla!! 

Jag plussade idag på BIM-2, första försöket och första barnet. Jag är såå lycklig, rädd, förväntansfull!! BF 19 februari om lilla fröet vill vara kvar i magen <3 Borde jag ta ett till test, eller kan jag lita på att jag är gravid? 

• MissMarti

Hej får man hoppa in här! Plussade idag! Kan knappt tro de då jag fick skrapas i mars för att fostret dog så väntade en mens o den kom o nu ett plus! Vecka 5+0 idag! Senaste mensen var den 6/5...

• Darimna

Vad roligt att det droppar in nya! 

Grattis och välkomna

Och välkomna över till facebookgruppen också, det är där det händer

• lindakarlsson4380
    Darimna skrev 2015-06-10 09:02:31 följande:

Vad roligt att det droppar in nya! 

Grattis och välkomna

Och välkomna över till facebookgruppen också, det är där det händer

Syns det att man går med i gruppen för övriga? Är ju bara i v.4 så har inte direkt berättat för allmänheten ;P
  • Desideri
    Sehnsucht skrev 2015-06-10 00:51:09 följande:

Har precis plussat!! Skulle bara testa för skojs skull då BM är om 4 dagar och jag hade aldrig trott det skulle visa något. Lite chockad just nu, det var absolut inte väntat!

Gud, jag har glömt allt vad man ska göra/inte ska göra osv sen förra gången!

Någon annan från Östergötland/Linköping förresten?

yesjess skrev 2015-06-10 07:58:59 följande:

Jag bor också i Linköping! :)

Åh vad roligt att vi är flera härifrån! :)

• Nattöga
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 09:14:18 följande:
    Syns det att man går med i gruppen för övriga? Är ju bara i v.4 så har inte direkt berättat för allmänheten ;P
    Hemlig grupp är just vad det heter :) Hemlig - det går inte att söka på den, det går inte att se vilka som är medlemmar och det går inte att se inläggen om man inte är med i den! Det syns inte ens i din profil att du är med i den.

Om du av nån händelse skulle förväxla hemlig grupp med sluten grupp:

Sluten grupp
     innebär att gruppen är sökbar och man ser vilka som är medlemmar även om man själv inte är det. Däremot ser man inte inläggen om man inte är medlem.

BF216 är som sagt en hemlig grupp, så det är ingen fara ö.h.t att nån ska se att man är med i den :)
  • lindakarlsson4380
    Nattöga skrev 2015-06-10 09:34:45 följande:
    Hemlig grupp är just vad det heter :) Hemlig - det går inte att söka på den, det går inte att se vilka som är medlemmar och det går inte att se inläggen om man inte är med i den! Det syns inte ens i din profil att du är med i den.

Om du av nån händelse skulle förväxla hemlig grupp med sluten grupp:

Sluten grupp innebär att gruppen är sökbar och man ser vilka som är medlemmar även om man själv inte är det. Däremot ser man inte inläggen om man inte är medlem.

BF216 är som sagt en hemlig grupp, så det är ingen fara ö.h.t att nån ska se att man är med i den :)
    Hur kan man gå med i den? :)
  • Nattöga
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-10 09:38:31 följande:
    Hur kan man gå med i den? :)
    Skicka din mailadress i ett PM till mig. Då skickar jag till den en inbjudan med länk som du kan klicka in dig på :)
Svar på tråden BF februari 2016