• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • EliWe

Hej!
    Jag plussade idag :) BF blir 16-22 februari (apparna säger olika)

• Nattöga
    EliWe skrev 2015-06-09 10:40:22 följande:

Hej!
    Jag plussade idag :) BF blir 16-22 februari (apparna säger olika)

Man får gratulera! :D
  • Clossen91

Jag väntar mitt första barn till början av februari :)

Har haft det väldigt jobbigt med halsbränna och jätte ont i magen,den känns så öm. Åkte även på en extrem förkylning som varade i fyra dagar .. Är det fler som bor i Stockholm? :)

• Pelicca

Hej tänkte också gå med här ??

Jag är 23 år och har inga tidigare barn, jag plussade igår när mensen var två dagar sen. Tog två test igår och provade imorse igen och alla visade ett starkt plus.

Jag är jättechockad och nervös men glad ????

• busan00

Hej! Grattis till era plus. Äntligen plussade jag me efter 2 år sen missfall. Är i vecka 8 idag (7+0) å mår jätte illa å huve värk orkar knappt vara uppe. Hur mår nu?

• AngelinaAr

Grattis, hade sj missfall förra månaden men är nu i vecka 6

Mår bra förutom illamående som kommer plötsligt

...äter som en gris! Brösten skall man inte skämmas över det är rena rama silikon :)

• busan00

Inte så skönt att inte orka göra nånting. Ja mår illa mest på morgon men nu börjar de bli värre fr varje dag. Åt oxå väldigt mkt de första 2 veckorna men de har börjat avta nu. Jo de är samma här :)

• Nattöga
    Pelicca skrev 2015-06-09 13:25:52 följande:

Hej tänkte också gå med här ??

Jag är 23 år och har inga tidigare barn, jag plussade igår när mensen var två dagar sen. Tog två test igår och provade imorse igen och alla visade ett starkt plus.

Jag är jättechockad och nervös men glad ????

busan00 skrev 2015-06-09 13:33:30 följande:

Hej! Grattis till era plus. Äntligen plussade jag me efter 2 år sen missfall. Är i vecka 8 idag (7+0) å mår jätte illa å huve värk orkar knappt vara uppe. Hur mår nu?

Välkomna! Vill ni med i vår hemliga FB-grupp? De flesta har hoppat med där så diskussionerna är i full gång! Skicka isåfall ett PM till mig med er mailadress så skickar jag en inbjudan med länk!
Svar på tråden BF februari 2016