• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Fmamma

Hej allihopa! Hoppar in :) plussade idag bf 23/2 om allt går som det ska :)

• Yoshii

Halloj! Hoppas jag får vara med er här? Plusade för en vecka sedan och detta blir våran lilla femma En liten "hoppsan" men väldigt efterlängtad ändå.
    Enligt sista mens så ska jag ha bf den 9feb . Har en 2 åring här hemma som fyller den 6e så detta blir spännande :-P

4barnsmamma.
  • Marina87

Hej! Jag med )))
    För mig är det första gången ))
    BF den 15 februari 
    Ska gå till mammamia på tisdag för vanlig konsultation och då vill jag boka tid för VUL runt 1 juli )

• me93
    NellieMeja skrev 2015-06-13 18:34:46 följande:

Hoppar oxå gärna in här. Ny plussade i dag bf blir den 18/2. Är helt skakis men så glad. Blir tredje godingen.

Grattis! Då har vi BF ungefär samtidigt (17/2 för min del)
  • Nattöga

Alla nya som vill med i vår hemliga fb-grupp - skicka er mail i ett pm till mig så bjuder jag in!

• Anonym (Tingelina)

Hej!

Testade pos 10/6 . Trodde ej jag kunde bli preggo på egen väg. Har en plutt sedan innan på snart 2 år.

Bf 11/2 Men ska kolla om jag kan få ett tidigt vul. Någon som vet i vilken v man kan se? Jag är i v 6 (5+0) .

Kul att det är så många godingar här. Har försökt att beta av lite av era tidigare kommentarer ?

• Eva 77

Jag har vd 18/2 men förbereder mig redan på några dagar tidigare:) har en dotter som fyller 3 i juli så bebbekulan kommer lagom tills dess! Ar inte gjort förändring annat än tagit järntabletter, har alltid haft lågt värde där så nu är jag mer förberedd och dessutom vetandes om graviditeten tidigare än förut. Jobbar i Eskilstuna och Stockholm och det skulle vara kul ses under vår väntan!

• nalla1

Är det någon mer än jag som känner av växtvärk nere vid blygdbenet? Jag är gravid i vecka 5.

• Anonym (Tingelina)

Finns familjeliv som app till Android? ????

Svar på tråden BF februari 2016