• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • me93
    hannawer88 skrev 2015-06-15 08:24:23 följande:
    Jag tränar på som vanligt, så länge alt känns ok. Är van att träna mycket och hårt och det känns konstigt att lägga av helt. Barnmorska uppmuntrar till träning, man får bara lyssna på sin kropp :)
    Lite så jag tänker också! Vet ju att min kropp mår bra av träningen, och nu om nån gång är det ju viktigt med en hälsosam och stark kropp
  • Bf120216

Hej här vill man vara med jag är i vecka 6+3 med mitt första barn. Jag och min sambo har nyss köpt hus och fick reda på graviditeten mitt i flytten. Haft humörsvägningar delux och många utbrott över små saker så de jag inte vart en lätt flytt för min sambo.

Jag är dock jätte orolig för missfall då vi verkligen fått kämpa för att bli gravida 3,5år visserligen gjordes det inte en utredning föränn i vintras och sedan fick jag stimuleras för ägglossning. Men allt har varit en enda lång väntan... Så nu är vi hur lyckliga dom helst men samtidigt så så oroliga!!!

Nån mer än jag som är orolig?

Jag har inte haft så mycket symtom mer än molande magvärk å spända bröst ????

• Sefone

Hoppar med här, svagt plus idag. Gravid efter ägglossningsstimulering och makeinsemination. försökt få barn i över 3 år och har ett MF v 7 i bagaget från förra sommaren. Håller tummar och tår att detta nu går vägen!

• aprilbebisen

Vilken vecka har ni inskrivning?

Jag är i vecka 4 och ringde bm idag och hon ville att jag skulle komma på inskrivning redan nästa vecka.

Fick proppar i slutet på förra graviditen så ska ev få blodförtunnande på en gång och börja på specmödravården. Någon som vart på spec mvc och vad gör dom där som dom ej kan göra på mvc?

• Nordhammer

Åh, här hoppar jag också gärna in!

Plussade i tisdags och är idag i v5 (4+4), bf 19e februari, andra barnet ????

Känner redan nu av de fruktansvärda illamåendet, annars inga symtom alls ????

• Nordhammer

Orutinerad nör de gäller denna sida..såg att alla mina smilisar i förra inlägget blev frågetecken...

• salo85

Hej allihopa!

Plussade för ett tag sedan och har bf 9/2. Vårt andra barn och vår son är 13 månader - så det kommer bli tätt mellan barnen men det ska bli så himla roligt men en liten bebis till!

Följer gärna med i bf feb tråden - skickat pm till nattöga.

• Anonym (Tina)

Jag har också skickat meddelande till Nattöga, vill gärna vara med i Facebookgruppen :)

Anonym (Tina) skrev 2015-06-15 08:00:42 följande:

Hej! Hoppar in här jag också, testade positivt i torsdags & nu är hjärnan med ;)

Blir nr 4, yngsta är 8 månader :)

• Lysmasken

Hoppar in här oxå med ett BIM -3 samt -2 så börjar jag tro på pluset. Bf blir 23/2.

Väntar det 4:e barnet.

Symtom som är trötthet, lite illamående, ömma tuttar & halsbränna.

Hade ett MA v 12 ( 11+4 i påskas)

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • mkes

Hänger på lite halvt här, plussade i förrgår, bf 22/2. Fick ett mf i v10 i mars så vill inte riktigt ta ut någonting i förskott. Känner mig verkligen inte alls gravid så fattar inte var plusset kommer ifrån!

Kommer inte ringa bm för inskrivning och kub förrän vi tagit oss förbi ett tidigt ultraljud i v9.

Svar på tråden BF februari 2016