• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Humlan54

Fick ett svagt plus idag! Vi är också lite i chock.

Detta blir fjärde barnet om allt går bra. De andra är 12, 10 och 1år!

• Lifehappends

Jag är med svullen som bara den och har helt tappat träningssuget som brukar finnas ALLTID annars. Beräknad BF 11 feb ungefär. Så V6 nu plussade i måndags första gången :)

• Eva 77

Jag vill gärna vara med i fb gruppen, kan inte skicka meddelande härifrån (?!!!) jag heter Eva Nilsson på Facebook ( har en profilbild på mig och dottern med bakgrundsbild på oss lekandes på golvet)

• Nilla22
    Marina87 skrev 2015-06-14 12:09:43 följande:

Hej! Jag med )))
    För mig är det första gången ))
    BF den 15 februari 
    Ska gå till mammamia på tisdag för vanlig konsultation och då vill jag boka tid för VUL runt 1 juli )

Grattis! Jag har också BF 15/2 :D Första barnet här med.
  • Nilla22
    Frida87a skrev 2015-06-14 22:41:17 följande:

Här hoppar jag gärna in. Plussade för en vecka sen och beräknat bf nånstans mellan 11-15 feb.. Första barnet och både jag o mannen är lite lätt chockade.. Trots att vi försökt i 3 månader???? är i vecka 6 nu och har blivit såå nedrans svullen om magen någon mer som är det? Inte det lättaste att hålla det hemligt när jag ser ut att vara i vecka 20????

Jag har samma problem. En rejäl putmage trots att jag försöker sträcka på mig och hålla in. hahaha ;)
  • me93

Själv har jag noll symptom (förutom att mensen fattas och att hcg-nivån ökar) ???????? är så chockad och lycklig att det äntligen
    tog sig igen!

• me93

Förresten! Hur tänker ni angående träning? Kör ni på som vanligt? Är det ok? Är van att gå på gymmet 4-5 grr/vecka, och vill ju gärna inte sluta helt med sånt?

• Nattöga
    Eva 77 skrev 2015-06-14 23:52:43 följande:

Jag vill gärna vara med i fb gruppen, kan inte skicka meddelande härifrån (?!!!) jag heter Eva Nilsson på Facebook ( har en profilbild på mig och dottern med bakgrundsbild på oss lekandes på golvet)

Jag har skickat ett PM till dig.
  • BenicioSantino

Hej hej hoppa In här :) plussade i fredags och är beräknad 18/2.

Blir mitt 3:e barn mina andra två är 9 och 5 år och jag är 29 :)

Svar på tråden BF februari 2016