• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • hannawer88

Här hoppar jag också gärna in gravid v.7 och BF 3 februari 2016. Första barnet för mig och sambon är 26år och kommer från Malmö, är numera bosatt i Halmstad - någon i närheten?

• Anonym (Tina)

Hej! Hoppar in här jag också, testade positivt i torsdags & nu är hjärnan med ;)

Blir nr 4, yngsta är 8 månader :)

• Marina87
    Nilla22 skrev 2015-06-15 00:13:54 följande:

Grattis! Jag har också BF 15/2 :D Första barnet här med.

Grattis!!:) är du med på FB?:)
  • Blivandeungmamma94

Skulle mer än gärna vara med på gruppen på fb! Gravid v7. Första barnet! Bor i Stockholm, från Norrland. Blir lätt ensamt då ingen av mina vänner har barn.

• Eva 77

Vad gör man åt putandemage? Tror magen började puta redan efter mannens insättning :) brösten har redan blivit större och tyngre: jag skojar inte när jag säger att jag använder amningsBH från förra graviditeten som jag inhandlade runt v. 18!!!! Dolly Parton får konkurrens när denna graviditet är slut!!!

• hannawer88
    me93 skrev 2015-06-15 07:19:22 följande:

Förresten! Hur tänker ni angående träning? Kör ni på som vanligt? Är det ok? Är van att gå på gymmet 4-5 grr/vecka, och vill ju gärna inte sluta helt med sånt?

Jag tränar på som vanligt, så länge alt känns ok. Är van att träna mycket och hårt och det känns konstigt att lägga av helt. Barnmorska uppmuntrar till träning, man får bara lyssna på sin kropp :)
  • Desideri
    busan00 skrev 2015-06-15 08:37:12 följande:

Bm idag kl 11 ;) när har ni era första besök? :)

Spännande! :)  Har mitt första besök 23/7. Går in i vecka 12 dagen efter.
  • busan00

Oj så sent ? Ska du inte på hälsosamtal o sånt då? Ja är ju bara i vecka 9 nu :/

• Desideri
    busan00 skrev 2015-06-15 09:38:01 följande:

Oj så sent ? Ska du inte på hälsosamtal o sånt då? Ja är ju bara i vecka 9 nu :/

Jag vet inte om det blev så sent för jag är omföderska och sen fanns det inte så mycket tider att välja på eftersom det är semesterperiod. Men med dottern hade jag inskrivningssamtal i vecka 10 har jag för mig. :)
Svar på tråden BF februari 2016