Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)
Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)
Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).
Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet?
Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).
Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet?
Det "jobbiga" är att det är det enda symtomet kvar, ömheten i bröstvårtorna är borta. Inbillar mig eventuellt lite känslor i tjejmagen, men vet inte, det kan vara annat. Har varit konstant trött i flera månader så det kan jag heller inte lita på, kort stubin vid hunger så länge jag kan minnas så inte ens det kan jag ta som ett tecken. Eventuellt att det känns som att det ska komma flytningar men det kommer inga...
Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
Jäkla skit! :(
Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..
Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!
ÄL kom sent på den 3e juli. Ny BIM är ungefär 17/7.
Jag tog ett vanligt Clearblue imorse som visade svagt plus och nu på em ett nytt digitalt som visade Inte gravid. Eftersom testen inte blir starkare så tyder det säkert på att missfall är på G :(
Men har inte börjat blöda än... Om dte ändå inte är nån graviditet så vill jag bara att det blöder ut nu så vi kan börja om!!
Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)
Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)