Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).
Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet?
På cd 26. Bim 5-7/7. Ingen mens i sikte men inte heller något plus..
Får se hur det blir..
Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
Jäkla skit! :(
Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..
Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!
Satt o läste på fb och sa till min sambo att en bekant precis fått bebis..han tycker att jag känner mig stressad över att få bebis. Att jag har bråttom. Bråttom har jag inte men klart man blir mer o mer sugen på bebis när man ser var o varannan nu som får barn..."ha inte så bråttom..skulle det ta sig nu så blir det väl säkert missfall bara för det" sa han. Han tänker verkligen att tar det sig så gör det, att man inte ska noja eller rusa, och det har han väl visserligen en poäng i men blir ändå lite putt. Jag känner mig inte stressad eller nojig, bara lite sugen på bebis och ännu mer såklart när folk på fb viar upp sina. Han verkar inte förstå att en del kvinnor har såna känslor. Får väl hålla min barnlängtan för mig själv och oxå tänka att blir det så blir det..men eftersom jag har koll på min äl tänker jag inte tänka så mer än ett år till för tar det sig inte innan dess så vill jag såklart kolla så allt står rätt till..hoppas på denna månad :)
Testa i morse negativt oxå. I morgon är jag på Bim- 3 eller Bim -4 så inget plus i morgon så är det kört. Har alltid plussat tidigt de 5 gg jag varit gravid.
Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).
Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet?
Vad kul att så många plussat!! GRATTIS! :)
Nu när min mens är över igen hoppar jag gärna in på listan ännu en gång! BIM 27/7 och det blir tredje försöket! :)