• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Jenka81
    Angdev skrev 2015-07-09 21:02:59 följande:

Så påbörjas dom segaste dagarna....

Dom i väntan på BIM. Trodde det var jobbigt innan när jag visste exakt vilket datum det inföll på. Numer varierar det på 4 dagar, dvs jag kan plussa redan den 16:e men jag kan lika bra få ett negativt svar.... Detta gör mig något frustrerad... Lite pepping? :)

Ja men visst är det den segaste tiden som finns! (Förutom de sista veckorna innan förlossning som om möjligt är ännu segare). Nu kan man inte göra mer än att vänta...
  • Angdev
    Jenka81 skrev 2015-07-09 21:10:24 följande:
    Ja men visst är det den segaste tiden som finns! (Förutom de sista veckorna innan förlossning som om möjligt är ännu segare). Nu kan man inte göra mer än att vänta...
    Missade dom sista veckorna innan BF, sonen föddes i v35 :)

Undra hur andra gör som har olika långa cykler? Skaffar sig tålamod? ;)
  • Jenka81
    Angdev skrev 2015-07-09 21:15:01 följande:
    Missade dom sista veckorna innan BF, sonen föddes i v35 :)

Undra hur andra gör som har olika långa cykler? Skaffar sig tålamod? ;)
    Oj ja då hann du nog inte bli otålig :) Tålamod...vet inte om jag hört talas om en kvinna med tålamod när det gäller detta
  • Angdev
    Jenka81 skrev 2015-07-09 21:25:03 följande:
    Oj ja då hann du nog inte bli otålig :) Tålamod...vet inte om jag hört talas om en kvinna med tålamod när det gäller detta
    Haha, du har förmodligen mer rätt än du kan tänka dig Skrattande
  • NiHa
    Symetrical skrev 2015-07-09 17:54:29 följande:
    Vi hade sex 2-3 dagar innan äl både denna och förra gången jag vart gravid, så borde inte vara någon fara! smile5.gif
    Okej, då behöver jag inte ge upp hoppet än:D
  • NiHa
    sommarblomma1 skrev 2015-07-09 18:02:03 följande:
    Dagen innan bör räcka gott och väl tycker jag :)
    Tack, då håller jag tummarna:)
  • saklek
    Natt91 skrev 2015-07-09 19:55:19 följande:

Börjar bli riktigt otålig. Vill att det ska bli söndag (BIM) så jag vet om jag är gravid eller skengravid. Mina symtomet hittills är förhöjdtemp (+0,8), halsbränna sen 2 dagar tillbaka, finnar och fett hy, trött, molvärk till och från och har en konstig känsla i kroppen. Allt förutom halsbrännan kom för ca 1 vecka sedan. Är det någon annan som har liknande symtomer?

Har liknande symptom, molvärk till och från typ sen äl, lätt halsbränna om kvällarna sedan två-tre dagar och konstig hy men misstänker att det kan bero på solkrämen jag använt några dagar. Har dock en hel vecka kvar till bim så känns nästan lite väl tidigt för att det skulle vara gravsymptom...
  • NiHa
    Jenka81 skrev 2015-07-09 21:02:50 följande:
    Tror det är bra att ha sex dagen innan så att spermierna väntar på ägget :)
    Då hoppas jag att dom orkar vänta på ägget då:)
  • pannkakan87
    Villbligravidnu skrev 2015-07-09 16:55:33 följande:

Här blir det tyvärr mens när som helst. Tempen har dippat och spottings har tilltagit. Jag hoppar ur denna tråden nu och går över till augustitråden, nästa BIM är nämligen 3:e augusti. Grattis alla som redan har plussat, hoppas fler plussar och att vi är lika många som plussar i augusti

Tråkigt men bara att ställa in siktet på augusti! Lycka till! Kram!
Svar på tråden Vi med BIM i juli