• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • 9camilla9

Har en liten fråga hur länge lever spermierna? Hade ägglossning igår kväll /natt o hade sex för 3 dagae sedan kan de ta sig ändå?:)

• misslina
    9camilla9 skrev 2015-07-10 10:53:33 följande:

Har en liten fråga hur länge lever spermierna? Hade ägglossning igår kväll /natt o hade sex för 3 dagae sedan kan de ta sig ändå?:)

Jag tror dom kan leva upp till en vecka. Rätta mig om jag har fel...Så chansen finns absolut!
  • Yennie88
    9camilla9 skrev 2015-07-10 10:53:33 följande:

Man kan väl vara ganska säker på att de lever 2-3 dagar, vissa kan leva upp till en vecka men det är nog inte lika vanligt.
  • Yennie88
    lollip0p skrev 2015-07-10 10:40:09 följande:

Jag är gravid! Igår plussade jag svagt med Testlagrets sticka och imorse med både Testlagret och CB digital.

Grattis!
  • Angdev
    lollip0p skrev 2015-07-10 10:40:09 följande:

Jag är gravid! Igår plussade jag svagt med Testlagrets sticka och imorse med både Testlagret och CB digital.

Grattis! Hur pass tidigt plussade du? Har för mig att du hade BIM i mitten av månaden :)
  • Angdev
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-10 08:55:39 följande:

är det någon som ser något streck på detta ? ;) det är himla tidigt och det är ett test som visar från 10 uml. ska testa på måndag igen :) syns sämre här ser jag än på bilden jag har i telefonen.

Visst r där ett streck. Dock kan jag inte se vilken färg det har, hoppas så klart på ett rosa-aktivt :)
  • märtanpärtan

Hej!grattis till alla plus!

Har följt tråden hela tiden :)

Jag har egentligen bim 19/7 men de två senaste månadens har det vart både tre veckor sent och 5dagar för tidigt..

Jag gjorde iaf ett gtest(nä 4st) nu imorses för jag tyckte att jag kände mig lite skum och plus det var det:) känner mig lite skakig..

• KaffeTös
    Symetrical skrev 2015-07-10 08:14:28 följande:

Testlagrets billiga, men känsliga test:

Exakt så såg mitt test från imorse ut! Men jag borde ju vara på BIM+1 idag så det borde vara starkare än så för min del.. Kanske hade äl senare än jag trodde.. Dessutom har jag svårt att se om det är färg eller grått på mitt :(
  • Vadvetjaaaaag
    Angdev skrev 2015-07-10 11:35:18 följande:

Visst r där ett streck. Dock kan jag inte se vilken färg det har, hoppas så klart på ett rosa-aktivt :)

Jag va tvungen att mixtra med bilden för att få fram något ;) får testa på måndag och se om det är något eller ej :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli