Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Va kul med så många plus, grattis till er:D
Jag hade ÄL i måndags.
Men blev inget sex då, vi är mitt i en flytt.
Men hade sex dagen innan ÄL.
Tror ni det finns en större eller mindre chans att det tar sig?
BIM idag men ännu har inte mensen behagat sig komma. Bara flytningar.. Dagen är inte slut än visserligen men för varje timme som går ökar hoppet litegrann. Om den inte kommit ikväll, torde jag kunna göra test ikväll då?
Ångrar att jag inte använt äl-test denna månaden, för äl kanske var en eller två dagar senare. Både äl och bim har dock varit exakt samma, punktligt, i flera månader nu så jag trodde det skulle vara "safe" att skippa det den här månaden.
Känns som att mensen är på g dock :(
Va kul att så många plussar, Grattis:D
Jag hade ÄL i måndags så räknar dagarna nu.
Men Tror inte att det tar sig denna gången.
Vi är mitt i en flytt, så hade sex dagen innan ÄL men inte på ÄL-dagen.
Tror ni det finns en stor eller liten chans att det tar sig?:)
Ytterligare ett spökstreck. Knäpp som jag är kunde jag inte låta bli att ta ett efter att bara ha hållit mig i typ 2,5 timme. På äl +10 liksom! Med Apotekets egna, inte alls särskilt känsliga test (rekommenderas från tidigast bim)! X-P
Va kul med så många plus, grattis till er:D
Jag hade ÄL i måndags.
Men blev inget sex då, vi är mitt i en flytt.
Men hade sex dagen innan ÄL.
Tror ni det finns en större eller mindre chans att det tar sig?
Kan man unna sig lite vin..? Äl+4 här. Tänker att jag ska leva som vanligt mellan äl och BIM men det ÄR ju inte som vanligt längre eftersom det här är typ det enda som ockuperar hjärnan nu ;) Har ändå tre barn redan och ändå är inget självklart. Hur tänker ni?
Hej, ny i tråden! Skulle egentligen haft ägglossning i måndags men fick inga utslag på testet. Det starkaste testet har jag fått idag, men visst är det fortfarande för svagt för att vara ägglossning, eller vad tycker ni?:/