• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • NiHa
    Angdev skrev 2015-07-09 21:02:59 följande:

Så påbörjas dom segaste dagarna....

Dom i väntan på BIM. Trodde det var jobbigt innan när jag visste exakt vilket datum det inföll på. Numer varierar det på 4 dagar, dvs jag kan plussa redan den 16:e men jag kan lika bra få ett negativt svar.... Detta gör mig något frustrerad... Lite pepping? :)

Det är bara att försöka hålla dig sysselsatt och tänka på annat, lättare sagt en gjort;p Tänk på att jag ska vänta tills den 20:e så har du ju lite närmre iaf:)
  • NellieMeja

Åå bim på lördag. Denna väntan. Å min kropp lurar mig å låter hoppas på något är på G har haft molvärk sen i lördags å tycker brösten ömmar eller stramar . Men mensen kommer väl för kroppen vill väl bara ge mig ett spratt.

• MuM2girls

Fick ett två sträck på stick. Idag oxå lite starkare en igår. Men vågar inte tro på det till hundra nu när många skriver om testlagrets spöktestet. Har dok använt mig av testlagret sen 2008. Men har ett annat test hemma från ett danskt företag om jag Ska testa med i morgonbitti:) om de vist plus kam jag nog ta det om på riktigt. Bim-+0 eller Bim -1 i morgon:)

• Migas
    MuM2girls skrev 2015-07-09 23:00:00 följande:

Fick ett två sträck på stick. Idag oxå lite starkare en igår. Men vågar inte tro på det till hundra nu när många skriver om testlagrets spöktestet. Har dok använt mig av testlagret sen 2008. Men har ett annat test hemma från ett danskt företag om jag Ska testa med i morgonbitti:) om de vist plus kam jag nog ta det om på riktigt. Bim-+0 eller Bim -1 i morgon:)

Vad spännande, hoppas att du får ett plus även imorgon med det andra testet
  • Migas

Vad spännande, hoppas att du får ett plus även imorgon med det andra testet
  • Angdev
    NiHa skrev 2015-07-09 22:28:25 följande:
    Det är bara att försöka hålla dig sysselsatt och tänka på annat, lättare sagt en gjort;p Tänk på att jag ska vänta tills den 20:e så har du ju lite närmre iaf:)
    Jo med en liten kille på snart 1 så håller han sin mor sysselsatt, minst sagt :)
  • Angdev

Då ser vi fram emot test imorgon tillsammans med bild :)
  • lillskrutten

6 dagar till bim. Bröstvårtor som lätt blir styva vilket jag haft ca en vecka före mens de senaste månaderna. Hoppet lever såklart ända till mensen kommer men tror inte det är nått plus denna gång heller.

• Symetrical
    Jenka81 skrev 2015-07-09 21:05:21 följande:
    Du är nog inte särskilt knäpp. Det ÄR svårt att hålla sig! Man hoppas ju så mycket. :)
    Tack för stödet, raring!
  • Yennie88

Eventuellt att jag är något mer illamående idag, men det kan mycket väl vara inbillning efter gårdagen...

Svar på tråden Vi med BIM i juli