Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Denna väntan på äl är olidlig! Inga utslag på ältest än men enl mina beräkningar har jag tidigast äl på söndag men sker nog förmodligen nån gång mellan sön och Tors.. Brukar få älflytningar iaf tre dagar innan äl så bara väntar på symptom nu!
Grattis alla som plussat!!
Jösses vad många plus och inte ens halva månaden har gått! Härligt! Grattis till er!
Va kul att så många plussar, Grattis:D
Jag hade ÄL i måndags så räknar dagarna nu.
Men Tror inte att det tar sig denna gången.
Vi är mitt i en flytt, så hade sex dagen innan ÄL men inte på ÄL-dagen.
Tror ni det finns en stor eller liten chans att det tar sig?:)
Grattis till alla plus! Lycka till i graviditeten!
Hej hej! Jag vill gärna vara med här.
Jag har bim 16/7. Sambon och jag försöker få till ett första barn, med två MA i bagaget känner jag nu att nästa gång går det vägen :)
Här blir det tyvärr mens när som helst. Tempen har dippat och spottings har tilltagit. Jag hoppar ur denna tråden nu och går över till augustitråden, nästa BIM är nämligen 3:e augusti. Grattis alla som redan har plussat, hoppas fler plussar och att vi är lika många som plussar i augusti
grattis till alla som plussat!!!!!!!!!
Själv så känner jag av en del syntom.
-Molande värk i magen, från och till, började i förrgår (Bim-9).
-Brösten började bli ömma igår kväll. (Bim-8)
-Bröstvårtorna har blivit aningen större och känsligare (bim-7)
-Extremt varm (Bim-9 & Bim-8)
Sju dagar kvar till Bim och jag är så sjukt nervös. Förra gången blev jag skengravid så in i bomben...
Detta är mitt andra försök nu. Hoppas Hoppas.
Kan man unna sig lite vin..? Äl+4 här. Tänker att jag ska leva som vanligt mellan äl och BIM men det ÄR ju inte som vanligt längre eftersom det här är typ det enda som ockuperar hjärnan nu ;) Har ändå tre barn redan och ändå är inget självklart. Hur tänker ni?