• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Jean89A

A sorry har inte varit aktiv här på ett tag. Va kul att vissa har plussat. Ja ägglossning nu i vilket fall. Synd bara att sambon inte är hemma så vi kan sexa till det :-P

Men hoppas han kommer hem snart. Den 24/7 är beräknad BIM så vi får avvakta och se vad som händer längtar efter den underbara känslan och lyckan man får när man ser plusset på stickan. <3

• Angdev

Jag har i 5 dagar haft känningar i livmodern, främst höger sida. Dock ikväll har det övergått till ilningar som strålat neråt. Lite igenkännande från när jag var gravid men var då mycket mer långtgående. Hoppas såklart det är symptom :) Är på ÄL+8

• Maka94

Pågående ÄL just nu.. Såklart att vi inte fått till det något sen i tisdags, sambon har varit helt slut.. Vi åker bort i helgen och kommer inte ha möjlighet att smyga undan.. Tårarna rinner och jag känner mig så misslyckad som missar såhär :'( misstänker att jag inte ens behöver fundera på om mensen kommer eller inte. För inga rackare kan väl ha överlevt sen tisdagen..

• My102
    Fronten skrev 2015-07-10 15:38:39 följande:

Här verkar det vara kört för denna månad då jag fick negativt gravidtest i morse. I går kväll tog jag ett rfsu och fick då ett extra rosa srreck- blev tokglad MEN det rosa strecket vandrade allt närmare kontrollstrecket för att sedan försvinna! Någon som varit med om det? Clear blue plus skulle visat om dejag var gravid nu i morse. Nu börjar dessutom mensvärken komma så antagligen också mensen.Ägglossningen var ju sen men jag har verkligen känt mig gravid denna månad. Nya tag. Aldrig mer rfsu.

Men ja!!! Exakt samma sak hände mig med det vandrade strecket, blev hur lycklig som helst..i nån sek :/ fick mensen för några dagar sedan så det är bara RFSU som inte funkar! Nu har jag köpt clearblue istället, både ÄL och grav.
  • KaffeTös
    Maka94 skrev 2015-07-11 00:32:07 följande:

Pågående ÄL just nu.. Såklart att vi inte fått till det något sen i tisdags, sambon har varit helt slut.. Vi åker bort i helgen och kommer inte ha möjlighet att smyga undan.. Tårarna rinner och jag känner mig så misslyckad som missar såhär :'( misstänker att jag inte ens behöver fundera på om mensen kommer eller inte. För inga rackare kan väl ha överlevt sen tisdagen..

Simmarna kan överleva flera dagar så det är inte helt kört! Det är ju bara tre dagar så jag tycker absolut det finns en chans! Ni kanske hinner en snabbis innan ni åker? ;) även 1-2dagar efter äl kan det funka, det tar ju ett tag för ägget att vandra ner och finns det nån simmare där så.. :)
  • Migas
    En snabb uppdatering: 

Då min mens fortfarande inte har kommit, jag fick ett ganska svagt test i onsdags, och eftersom jag fortfarande har en hel del symptom (vissa av de som har stigit i intensitet eller som bara dyker upp oftare nu än i början av veckan) så bestämde jag mig för att ta ett ytterligare ett test igår och det visade ett starkare streck än det två dagar tidigare. (Dock lyckas jag av någon anledning inte lägga upp bilderna nu.)

Så för att summera så är jag troligtvis gravid, men då jag båda gångerna testat med RFSU:s test och då många här har negativa erfarenheter av dessa test så tänker jag testa med ett Clerablue på måndag (ev. imorgon) innan jag känner mig helt säker. 
  • Angdev
    Migas skrev 2015-07-11 05:25:26 följande:

En snabb uppdatering: 

Då min mens fortfarande inte har kommit, jag fick ett ganska svagt test i onsdags, och eftersom jag fortfarande har en hel del symptom (vissa av de som har stigit i intensitet eller som bara dyker upp oftare nu än i början av veckan) så bestämde jag mig för att ta ett ytterligare ett test igår och det visade ett starkare streck än det två dagar tidigare. (Dock lyckas jag av någon anledning inte lägga upp bilderna nu.)

Så för att summera så är jag troligtvis gravid, men då jag båda gångerna testat med RFSU:s test och då många här har negativa erfarenheter av dessa test så tänker jag testa med ett Clerablue på måndag (ev. imorgon) innan jag känner mig helt säker. 

Testa imorgon.... Allt för att stilla vår nyfikenhet i gruppen ;)
  • Symetrical

Öh, helt blankt cb nu på äl +12. Inte så mycket som en tillstymmelse till plus. Är det kört nu, eller?!?
    Hur kan man må såhär och INTE vara gravid!?!??

• Angdev
    Symetrical skrev 2015-07-11 07:21:28 följande:

Öh, helt blankt cb nu på äl +12. Inte så mycket som en tillstymmelse till plus. Är det kört nu, eller?!?
    Hur kan man må såhär och INTE vara gravid!?!?? smile3.gifphpmw3V7336423.jpg

Men va märkligt! Och så alla spök....
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-11 07:30:32 följande:
    Men va märkligt! Och så alla spök....
    Precis! Och de spökstrecken har ju trots allt "stegrats" lite. Hade det inte varit för alla symptom och känslan jag har i kroppen hade jag aldrig tagit dem för något annat än spökstreck (då hade jag förmodligen aldrig ens tagit några test förrän tidigast 2 v efter äl) men nu känner jag mig minst sagt förvirrad! Är jag inte gravid vill jag ju liksom bara få den förbaskade mensen! :-P
Svar på tråden Vi med BIM i juli