Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Här har hoppet sänkts en aning, eventuellt mens på gång då jag hade en brun/röd flytning. Tappen är däremot stängd men desto högre upp än igår... Får se hur det utvecklar sig under kvällen/natten...
Grattis till alla dina plus!
Själv väntar jag fortfarande på min ägglossning. Igår fick jag nåt som liknade äggviteflytning, så ÄL kanske är på gång. Inget positivt ÄL-test idag dock.
Dagens test högst upp:
Har idag fått flytningar som ser ut som äggvita och kunde göra en lång tråd av de(ursäkta infon !!) men jag är bara nån dag från Bim?! De är nått som inte stämmer !
Tett90: man kan ju få extra rikliga flytningar när man är gravid? Annars har jag inte hört nåt om såna flytningar i närheten av BIM tyvärr.
Liknande sak hände mig vid min förra cykel men det visade sig faktiskt vara ÄL för cykeln gick från 28 till 40 (!) dagar.
Har idag fått flytningar som ser ut som äggvita och kunde göra en lång tråd av de(ursäkta infon !!) men jag är bara nån dag från Bim?! De är nått som inte stämmer !
Kollar tillbaka i appen och kan räkna till 29!!! oskyddade samlag som avslutats i mig på tre månader. Inte konstigt man blir deppig när vissa som har oskyddat sex 1 gång av misstag blir gravid.
Min beräknade mens var i torsdags och ännu ingen mens. Har ibland mensvärk men ingen mens kommer. Hoppas hoppas hoppas.