Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Så jag tänkte att det borde ju indikera att det finns antingen lh i blodet, eller också hcg, eftersom äl-test reagerar på båda!?
Använde mig av min gravid-app, ÄL-stickor och sekretmetoden denna gången. Brukar förlita mig på appen men hade ovanligt lång cykel förra månaden så jag ville dubbelkolla med stickorna för säkerhets skull. Dag 12 började jag märka av ÄL-sekret så då började jag också mäta med stickor under de närmsta dagarna. ÄL ska ju inträffa nån dag efter att ÄL-sekretet visar sig. Men jag fick aldrig nån stegring! Vad kan det bero på? Och sekretet har ändrat sig nu till att bli mer grumligt/vitt så nån ÄL kan väl inte vara på gång heller?
Testa imorgon.... Allt för att stilla vår nyfikenhet i gruppen ;)
Vågar man sig på ett liter grattis? :) Förstår om du ändå vill dubbelkolla innan man ropar hej.
Så jag tänkte att det borde ju indikera att det finns antingen lh i blodet, eller också hcg, eftersom äl-test reagerar på båda!?
BIM+2 idag och rejäl mensvärk. Mensvärken har jag haft i några dagar men idag har den intensifierats och ont i blygdbenet tillochfrån idag vilket jag aldrig brukar ha vid mens. Imorgon är det dags att testa och visar det inget (tydligt!) då så hoppas jag att mensen kommer snart så jag får det överstökat och kan försöka igen :P
Jag har kört de första månaderna på känsla när jag trott chansen funnits för äl. Sen började jag med app och fick bekräftat att jag känner ganska rätt. Men tänkte att nästa steg är äl stickor men vet inte om det känns värt det då man ändå inte verkar då så tydliga resultat att gå på.
Äntligen har mensen brutit ut och för mig verkar Äl+ 13 vara genomgående för bim el mens. Skönt då jag förstått att jag ändå inte var gravid då det borde synts på testerna nu. Jag får hoppas på augusti. ????