• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • KaffeTös
    eg90 skrev 2015-07-11 20:19:19 följande:

Min beräknade mens var i torsdags och ännu ingen mens. Har ibland mensvärk men ingen mens kommer. Hoppas hoppas hoppas.

Hade också BIM i torsdags och ingen mens ännu. Kul att vi är i samma sits :P har du testat? När har du tänkt testa? Jag har också mensvärk och känner ungefär 3711 gånger varje dag att "nu kommer mensen!" men icke..
  • eg90

Nej har inte testat ännu. Har min tester i lyan och far dit först på torsdag.. Så om jag inte fått den då, en vecka försenad så är jag nog gravid.

Men kommer nog köpa ett test på måndag om jag inte fått mens då.

Har mensvärk lite då och då. Hade sex igår och trodde då att mensen skulle komma efter det men det gjorde den inte..

• Natt91

Har BIM i morgon, tog ett test i morse som visade neg. Ännu inga tecken på mens så får hoppas att den inte kommer samtidigt som det börjar kännas som vi satsar på nästa månad. Någon som vet om tempen går ner samma dag som BIM eller några dagar tidigare. För min temp är fortfarande mycket högre än vad jag har vanligt..

• Yennie88

Här var det mens som kom, slog till ordentligt inatt. Så jag hoppar över till augustitråden. Lycka till!

• 9camilla9

Hej alla tog ett nytt test idag med testlagrets tror inte jag ser nånting. Hur kan man få ett sånt starkt streck o inte vara gravid ?

• 9camilla9

Hej alla tog ett nytt test idag med testlagrets tror inte jag ser nånting. Hur kan man få ett sånt starkt streck o inte vara gravid ?

• KaffeTös

Imorse på BIM+3 dök mensen upp :( Tråkigt. Speciellt att det var så sen, ska jag behöva stå ut med att mensen börjar krångla också? :/

Lycka till ni andra. Hoppas på massa fina plus!

• Symetrical
    m2b skrev 2015-07-11 21:27:12 följande:
    Tagit mååpnga test med testlagrets och aldrig fått en skugga om jag inte varit gravid.
    Der bådar ju onekligen gott.
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-12 10:28:39 följande:

Imorse på BIM+3 dök mensen upp :( Tråkigt. Speciellt att det var så sen, ska jag behöva stå ut med att mensen börjar krångla också? :/

Lycka till ni andra. Hoppas på massa fina plus!

Trist! Och framförallt efter en massa spökstreck!!!!?!
  • eg90

Ingen mens ännu, på BIM +3.. men fått som konstig värk vid slidan idag eller inne i livmodern typ. Typ som ilningar som känns lite då och då. Speciellt när jag kissar :S

Svar på tråden Vi med BIM i juli