• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • NiHa
    Angdev skrev 2015-06-24 14:17:31 följande:
    Det är Natural Cycles Glad
    Såg nu att det stod längst ner på bilden haha:p
    Tack:)
  • annsansa

[quote=75459238][quote-nick]Det vackraste skrev 2015-06-24 14:23:54 följande:[/quote-nick]Förstår att det måste vara otroligt jobbigt.

Men du vet att ni har rätt till en särskild mf-utredning efter tre mf på rad?

Det kan ju vara något särskilt som gör att ni har en ökad risk för det. Men ni har fått två barn :) så det kan uppenbarligen funka. Hoppas för er att det går vägen nästa graviditet![/

Ja de har påbörjat en utredning som sen rann ut i sanden och nu har de påbörjat en ny på den privata kliniken jag går till. De vill inte göra nån kromosomutrednibg då vi ju har 2 friska barn.

Försöker finna tröst i att jag blir gravid väldigt lätt iaf :-/

• Att vänta
    annsansa skrev 2015-06-24 10:13:34 följande:

Hej på er alla.

För jag vara med här?

Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/ 

Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/ 

Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ???????? 

S då denna blödning går som mens så borde jag ha BIM i juli då....

Kram på er alla

Förstår att det känns hemskt. Håller på att försöka få mitt första barn och har haft två missfall på vägen. Nu hoppas jag att det ska ta sig och stanna kvar.

Jag håller tummarna för att du också ska lyckas!
  • mammaA93

Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår?

• Hoppas sommar 2015

Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?
    Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?

• Hoppas sommar 2015
    mammaA93 skrev 2015-06-24 14:44:07 följande:

Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår? phppY7Fei45998.jpg

Tycker det ser ut så :)
  • EkoS
    NiHa skrev 2015-06-24 14:30:36 följande:

Såg nu att det stod längst ner på bilden haha:p

Tack:)

Jag kan rekommendera den! Funkar bra :) (men kostar ju en slant)
  • EkoS
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-24 14:46:55 följande:

Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?

Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?

Det känns ju lite jobbigt det där med alkohol. På lördag ska jag ut med några kollegor, och känner mig jättekluven... Funderar på att göra ett test på morgonen då, blir äl+10...

Hur gör ni andra? Vågar man?

Jag tycker att man kan börja testa när man vill! Tycker själv att det är jobbigare att gå och tänka "undrar om det finns ett plus där" än att tänka "det finns inget plus där ännu". Då slipper man överanalysera varenda litet illamående.
  • EkoS
    mammaA93 skrev 2015-06-24 14:44:07 följande:

Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår?

Ja, den ser ut att ha varit i går :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli