• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • natlin

Hej på er!
    Hoppar gärna in här jag å. Kan någon vara snäll och lägga till mig ÄL listan?
    ÄL 1/7 och BIM 15/7 4:e försöket.

• Greifing

BIM

29/6
    Akire-84 2:a försöket
    30/6
    EkoS 8:e försöket
    Harvester
    30/6-1/7
    Hoppas sommar 2015
    Att vänta 9:e försöket
    Sötistilde
    1/7
    halo83 13:e försöket
    livias 2:a försöket
    Jessicalex
    Elyssa81 2:a försöket
    Mileya 13:e försöket
    2/7
    H1ssa 1:a försöket,
    sowe81 7:e försöket
    Mayy
    lisafisa22 2:a försöket
    miamarina84 9:e försöket
    ElsaR 2:a försöket
    Det vackraste 4:e försöket
    3/7
    missey 2:a försöket
    kastrullen 7:e försöket
    4/7
    Camilllla 1:a försöket
    5-7/7
    Fsake 2:a försöket
    6/7
    Nirvie 3:e försöket
    Margherita 2:a försöket
    7/7
    nist 2:a försöket
    8/7
    Tr86 3:e försöket
    9/7
    Fronten 3:e försöket
    eg90
    10/7
    björnbär 2:a försöket
    Novembersmile 1:a försöket
    mammaA93 2:a försöket
    NellieMeja 7:e försöket
    11/7
    Kvinna84a 7:e försöket
    Yennie88 2:a försöket
    Maalon
    13/7
    jenniii88
    14-21/7
    Angdev 8:e försöket
    14/7
    88therese 2:a försöket
    15/7
    Flerattälska 1:a försöket
    Tussigullan
    Minime86 2:a försöket
    16/7
    mkes
    17/6
    RapidAngel 2:a försöket
    Saklek 4:e försöket
    18-19/7
    Glovey
    19/7
    märtanpärtan 1:a försöket
    NiHa 2:a försöket
    Knasbollen87
    21/7
    Familje lyckan 1:a försöket
    21-22/7
    skepparbarn
    22/7
    Greifing 1:a försöket
    28/7
    sommarblomma1 2:a försöket

Ej BIM-datum än

Tett90
    Interiorista
    Aniroma 2:a försöket
    Symetrical
    m2b
    mikamon
    adam2011 3:e försöket
    peeb
    Greifing

• mammaA93

Alltså shit vilken molvärk jag fick efter sex, det håller i sig än 4 timmar senare... Som mensvärk typ, ligger här med vetekudde och surar!
    Hoppas på bebis annars blir jag arg på att livmodern låter mig lida i onödan.

• EkoS

Hm, fick en tempdipp vid äl+5 och fick nu en till vid äl+7. Det kan väl inte vara mensen som är på gång redan? Åh, vad jag hoppas att någon av gipparna var ett ägg som fäste (eller att båda dipparna var det!)

• Angdev
    H1ssa skrev 2015-06-23 23:30:34 följande:

Jag hoppar ur här ..supporten är ju.. bristfällig

?
  • kastrullen

Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.

• Symetrical
    kastrullen skrev 2015-06-24 09:33:24 följande:

Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.

Så skönt! Och är det hypothyreos är det ju lätt behandlat med levaxin.
  • skepparbarn
    mammaA93 skrev 2015-06-24 00:52:26 följande:

Alltså shit vilken molvärk jag fick efter sex, det håller i sig än 4 timmar senare... Som mensvärk typ, ligger här med vetekudde och surar!

Hoppas på bebis annars blir jag arg på att livmodern låter mig lida i onödan.

Det har jag kunnat fått förut också. För mig sa gyn att det handlade om kramper som resultat av sexet i sig. Man kan ha kommit åt livmodertappen lite väl, eller npgot sånt. Var 4 år sedan så jag minns inte riktigt
  • skepparbarn
    H1ssa skrev 2015-06-23 16:08:43 följande:

Som jag skrev tidigare idag har jag haft en molande värk och i morse ett par hugg i tjejmagen. Är på ÄL+5. Nu när jag gick på toaletten är det en liten prick med blod i trosorna. Nu håller jag tummarna för att det var ägget som fäste i morse och det här är nidblödningen. Har i vanliga fall en extremt regelbunden mens och aldrig blödningar mellan mens. 

Kan ju givetvis också vara ett blodkärl som spruckit. Någon som har erfarenhet av nidblödningar och när de kan väntas uppstå. Är det för tidigt fem dagar efter ÄL?

Det låter lovande! Molvärk och hugg hade jag förra månaden men det blev inget. Men en blödning är ju ett ganska starkt tecken på att äget fäst om man inte har mellanblödningar annars :D
Svar på tråden Vi med BIM i juli