Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej på er!
Hoppar gärna in här jag å. Kan någon vara snäll och lägga till mig ÄL listan?
ÄL 1/7 och BIM 15/7 4:e försöket.
BIM
29/6
Akire-84 2:a försöket
30/6
EkoS 8:e försöket
Harvester
30/6-1/7
Hoppas sommar 2015
Att vänta 9:e försöket
Sötistilde
1/7
halo83 13:e försöket
livias 2:a försöket
Jessicalex
Elyssa81 2:a försöket
Mileya 13:e försöket
2/7
H1ssa 1:a försöket,
sowe81 7:e försöket
Mayy
lisafisa22 2:a försöket
miamarina84 9:e försöket
ElsaR 2:a försöket
Det vackraste 4:e försöket
3/7
missey 2:a försöket
kastrullen 7:e försöket
4/7
Camilllla 1:a försöket
5-7/7
Fsake 2:a försöket
6/7
Nirvie 3:e försöket
Margherita 2:a försöket
7/7
nist 2:a försöket
8/7
Tr86 3:e försöket
9/7
Fronten 3:e försöket
eg90
10/7
björnbär 2:a försöket
Novembersmile 1:a försöket
mammaA93 2:a försöket
NellieMeja 7:e försöket
11/7
Kvinna84a 7:e försöket
Yennie88 2:a försöket
Maalon
13/7
jenniii88
14-21/7
Angdev 8:e försöket
14/7
88therese 2:a försöket
15/7
Flerattälska 1:a försöket
Tussigullan
Minime86 2:a försöket
16/7
mkes
17/6
RapidAngel 2:a försöket
Saklek 4:e försöket
18-19/7
Glovey
19/7
märtanpärtan 1:a försöket
NiHa 2:a försöket
Knasbollen87
21/7
Familje lyckan 1:a försöket
21-22/7
skepparbarn
22/7
Greifing 1:a försöket
28/7
sommarblomma1 2:a försöket
Ej BIM-datum än
Tett90
Interiorista
Aniroma 2:a försöket
Symetrical
m2b
mikamon
adam2011 3:e försöket
peeb
Greifing
Jag hoppar ur här ..supporten är ju.. bristfällig
Alltså shit vilken molvärk jag fick efter sex, det håller i sig än 4 timmar senare... Som mensvärk typ, ligger här med vetekudde och surar!
Hoppas på bebis annars blir jag arg på att livmodern låter mig lida i onödan.
Hm, fick en tempdipp vid äl+5 och fick nu en till vid äl+7. Det kan väl inte vara mensen som är på gång redan? Åh, vad jag hoppas att någon av gipparna var ett ägg som fäste (eller att båda dipparna var det!)
Jag hoppar ur här ..supporten är ju.. bristfällig
Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.
Nu har vi försökt i ett halvår, och jag tror inte det tagit sig denna månad heller. Då slog det mig; min mamma, hennes systrar och deras mamma har alla hypotyreos vilket kan minska möjligheterna att bli gravid. Så nu har jag tid på lab imorgon för att kolla mina sköldkörtelhormon! Det skulle jag ha gjort för flera år sedan men har prokrastinerat det. Känns skönt att ta tag i det nu dock, bättre nu än att jag får veta det när vi försökt i ett år eller mer.
Alltså shit vilken molvärk jag fick efter sex, det håller i sig än 4 timmar senare... Som mensvärk typ, ligger här med vetekudde och surar!
Hoppas på bebis annars blir jag arg på att livmodern låter mig lida i onödan.
Som jag skrev tidigare idag har jag haft en molande värk och i morse ett par hugg i tjejmagen. Är på ÄL+5. Nu när jag gick på toaletten är det en liten prick med blod i trosorna. Nu håller jag tummarna för att det var ägget som fäste i morse och det här är nidblödningen. Har i vanliga fall en extremt regelbunden mens och aldrig blödningar mellan mens.
Kan ju givetvis också vara ett blodkärl som spruckit. Någon som har erfarenhet av nidblödningar och när de kan väntas uppstå. Är det för tidigt fem dagar efter ÄL?