Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag vill läggas till! BIM 9 juli, om den kommer prick på dagen..men runt däromkring i alla fall :)
Hej på er alla.
För jag vara med här?
Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/
Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/
Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ????????
S då denna blödning går som mens så borde jag ha BIM i juli då....
Kram på er alla
Hej på er alla.
För jag vara med här?
Jaha... hemkommen efter att blivit skrapad igår efter ett ytterligare ma/mf ???? blir nr 8 då... så ingen bebis denna gång heller och nu gick jag ända till v 10 denna gång. Mina tidigare mf har varit i v7 typ :-/
Hemsk upplevelse med katastrofal personal och andningsuppehåll och intensivvård. Blir nog en lex Maria av allt :-/
Så nytt försök för mig. Tänker inte.vänta på mens utan vill köra igång direkt men skippar är testerna denna gång. Hoppas att det kan gå fort nu och att nästa bebis vill stanna ????????
Kram på er alla
Hej på er alla.
För jag vara med här?
Kram på er alla
Tack
Vet ju dock ej bim dag men får väl bara hänga med ändå även om jag inte står på listan.
Tack
Vet ju dock ej bim dag men får väl bara hänga med ändå även om jag inte står på listan.
Hm, fick en tempdipp vid äl+5 och fick nu en till vid äl+7. Det kan väl inte vara mensen som är på gång redan? Åh, vad jag hoppas att någon av gipparna var ett ägg som fäste (eller att båda dipparna var det!)
Har du fått åtta missfall efter varandra?
Hej.
Nej, 2 innan första barnet och sedan fick jag min första son. Sedan fick jag 2 st innan andra sonen och nu 4 st i försöken mot barn 3. Vet ej hur mycket jag orkar eller om jag lägger ner snart....
Kram.