• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Här kom mensen idag usch fy vad tråkigt.

Jaha då blir det väl att på de igen

• Anonym (Hejhej)
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-04 09:01:34 följande:

Va tråkigt:(

Men det är bara att köra på!

Kram!
  • Maalon

Äl+7 idag för mig :) Iom att äl kom två veckor tidigare än beräknat i min låååånga cykel så räknar jag med att min cykel kortats ner mer mot en "normal" längd äntligen! Beräknar bim på äl+14 då jag egentligen inte vet alls just nu. Mn känns ju omöjligt att bim fortfarande ska vara 27/8 när äl var 28/7 :P 

• Anonym (Alice)

Negativt CB digital i morse. Avvaktar till fredag med ev nytt test om inte mensen hinner före.

• FamMorrhår
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-04 09:01:34 följande:

<3 påt igen!!!

Här är de.

Fortsatt spotting typ... Kunde inte hålla mig- neg idag på dag 28 (visst pos på dag 31 förra graviditeten men cykeln har ju varit kortare nu) huvudvärk å ont i bröstet- liksom innefrån inte om jag tar i dom... Inbillar mig väl- kom nu mensen innan jag blir sur påriktigt!..
  • Fsake

BIM +2 Idag. Ingen mens. Testade med lloyds imorse och kanske kanske att jag såg ett svagt svagt streck.. Kanske hade äl senare då? Eller så kommer mensen snart... Tråkigt att vänta....

• misslina
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2015-08-04 06:28:55 följande:

Hej solstrålen 1988!

Jag har också börjat må illa vid äl. Tydligen är det ganska vanligt efter ha läst litebom det. Har på senare tid börjat få mer och mer gravid sympton innan min mens. Har aldrig haft sådana PMS sympton innan.

Jag också! Har aldrig haft symtom innan mens innan. Men sen ett halvår:/år tillbaka så mår jag illa, uppsvälld, brösten ömmar och sväller.

Väldigt konstigt! Och väldigt förvirrande nu när man försöker få barn.
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    FamMorrhår skrev 2015-08-04 09:48:06 följande:

<3 påt igen!!!

Här är de.

Fortsatt spotting typ... Kunde inte hålla mig- neg idag på dag 28 (visst pos på dag 31 förra graviditeten men cykeln har ju varit kortare nu) huvudvärk å ont i bröstet- liksom innefrån inte om jag tar i dom... Inbillar mig väl- kom nu mensen innan jag blir sur påriktigt!..

Jag håller alla mina tummar och tår för dig att mensen håller sig borta :D Här kom mensen i morse trodde först att jag drömde men sen när jag dubbelkolla så va mensen fortfarande där tur man laddade med en binda igår kväll. Har också huvudvärk from hell.
  • Anonym (Alice)

Finns det någon BIM september tråd att bara glida över i sen :)?

• Mammabertil

Hmm undrar när jag hade äl.

Hade ju missfall och då vet man ju inte hur äl är efter. Men hade äl flytningar lite i onsdags mycket i torsdags även hugg i äggledaren på kvällen, rätt lugnt på fredag men på lördagen äl flytningar igen och hugg i samma äggledare Sen har det varit lugnt tempen gick upp i söndags.

Va tror ni. Hade sex mån, lör o sön.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti