Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Här kom mensen idag usch fy vad tråkigt.
Jaha då blir det väl att på de igen
Äl+7 idag för mig :) Iom att äl kom två veckor tidigare än beräknat i min låååånga cykel så räknar jag med att min cykel kortats ner mer mot en "normal" längd äntligen! Beräknar bim på äl+14 då jag egentligen inte vet alls just nu. Mn känns ju omöjligt att bim fortfarande ska vara 27/8 när äl var 28/7 :P
Negativt CB digital i morse. Avvaktar till fredag med ev nytt test om inte mensen hinner före.
BIM +2 Idag. Ingen mens. Testade med lloyds imorse och kanske kanske att jag såg ett svagt svagt streck.. Kanske hade äl senare då? Eller så kommer mensen snart... Tråkigt att vänta....
Hej solstrålen 1988!
Jag har också börjat må illa vid äl. Tydligen är det ganska vanligt efter ha läst litebom det. Har på senare tid börjat få mer och mer gravid sympton innan min mens. Har aldrig haft sådana PMS sympton innan.
<3 påt igen!!!
Här är de.
Fortsatt spotting typ... Kunde inte hålla mig- neg idag på dag 28 (visst pos på dag 31 förra graviditeten men cykeln har ju varit kortare nu) huvudvärk å ont i bröstet- liksom innefrån inte om jag tar i dom... Inbillar mig väl- kom nu mensen innan jag blir sur påriktigt!..
Finns det någon BIM september tråd att bara glida över i sen :)?
Hmm undrar när jag hade äl.
Hade ju missfall och då vet man ju inte hur äl är efter. Men hade äl flytningar lite i onsdags mycket i torsdags även hugg i äggledaren på kvällen, rätt lugnt på fredag men på lördagen äl flytningar igen och hugg i samma äggledare Sen har det varit lugnt tempen gick upp i söndags.
Va tror ni. Hade sex mån, lör o sön.