Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Otålig: Ett plus är väl ett plus är väl ett plus? ???? Jag hade testat eftermiddag igen om jag var du, och imorrn och imorrn eftermiddag och förhoppningsvis kunna njuta av ett plus som bara blir starkare. Efter BIM och med ert redan pos test behöver du ju inte vänta tills morgonurin. Testa på å go nuts säger jag ????
Jag kunde inte hålla mig och jag har så många teststickor hemma så jag tog ett imorse, ett svagt svagt streck som jag hoppas blir starkare under veckan! Tänk om vi lyckats!
Jag vet inte vad ja ska tro! Jag vill ju bara veta!
Otålig: Ett plus är väl ett plus är väl ett plus? ???? Jag hade testat eftermiddag igen om jag var du, och imorrn och imorrn eftermiddag och förhoppningsvis kunna njuta av ett plus som bara blir starkare. Efter BIM och med ert redan pos test behöver du ju inte vänta tills morgonurin. Testa på å go nuts säger jag ????
Ingen mens än, men testade negativt idag BIM-1 idag. har bara gjort negativa test.
Är ganska säker att mensen kommer när som helst... men varför kommer den inte??? Låt den bara komma! Så känns det. Hade ju "spottings" i helgen och väldigt mkt mens-värk då som nu släppt. Tempen har också sjunkit från ca 37+ till 36, 5 så det indikerar ju att mensen ska komma när som helst. Vill bara börja en ny cykel om det nu inte blir ngt.
Ngn här som testat negativt flera ggr och sen positivt? Som kan ge liiite hopp?
Jag har testat negativt sen bim-8 till idag bim -1. Inte varje dag då, utan varannan ca.
Skengraviditeter gör ju att man bli knäpp och nu börjar jag undra om mina billiga tester är pålitliga. Ja, knäpp bli man av det här.. Bara man får veta. Låt bara mensen komma liksom.
Tjejer, lite hjälp! Kan ej ladda upp bilder men såhär lyder frågan; ska egentligen ha äl nu idag men fick äl flytnigar dag 9 efter mensens första dag, (31/7) vilket var en slump at jag upptäckte och då tog äl test...kändes hel knepigt att det vart så denna månaden...
Då måste mitt bim datum ändras eller hur? Hur ska ja räkna? Blir inte klok...hoppas det blev ett ägg iaf...
Någon som har äl tätt inpå mensen??
Yeeh! Stigning badrummet å ropade "SPÖK" min man kom inrusande å å utbrister "Ja se på fan" Ser du? Ja jag ser. Ungarna blev livrädd de trodde att vi hittat ett spöke i badrummet
Vi har ju fått helt blanka i sen i torsdag så det har var en ny upplevelse, det finns ett +där men ändå inte! Gaaah det blir vänta ännu en dag!
Försöker lägga in en bild, det är ett riktigt spök streck, jag har alltid trott att antingen så ser man ett + eller så gör man inte helt enkelt...
Tjejer, lite hjälp! Kan ej ladda upp bilder men såhär lyder frågan; ska egentligen ha äl nu idag men fick äl flytnigar dag 9 efter mensens första dag, (31/7) vilket var en slump at jag upptäckte och då tog äl test...kändes hel knepigt att det vart så denna månaden...
Då måste mitt bim datum ändras eller hur? Hur ska ja räkna? Blir inte klok...hoppas det blev ett ägg iaf...
Någon som har äl tätt inpå mensen??