Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Förstår de , tror faktiskt ni kommer lyckas bättre denna gången. Använder du äl test? För jag vet att man kan känna sig väldigt stressad när man använder äl test
[Vänta på dagarna innan bim menade jag hu såklart!
Är på äl+4 idag så jag får nog vänta lite till .
quote=75595579][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 15:54:08 följande:[/quote-nick]Haha, men då är det ju knappast någon mening med ett sånt känsligt test!
Vad är du på för dag nu, äl +?
/Testhetsaren :-P
Jaha okej :) Bim idag men ingen mens ännu testade med apotekets egna idag som var negativ vet inte hur bra den egentligen är mannen har köpt lloyds idag så sitter och funderar om jag ska ta den i morgon eller vänta tills på onsdag men det kliar extremt i fingrarna nu haha har blivit testnarkoman, tog äl test idag som visade positivt så det känns kört här då det kan visa positivt när mensen är på väg.
Jaha okej :) Bim idag men ingen mens ännu testade med apotekets egna idag som var negativ vet inte hur bra den egentligen är mannen har köpt lloyds idag så sitter och funderar om jag ska ta den i morgon eller vänta tills på onsdag men det kliar extremt i fingrarna nu haha har blivit testnarkoman, tog äl test idag som visade positivt så det känns kört här då det kan visa positivt när mensen är på väg.
Slutade med mini pe 2/7. Tre veckor senare fick jag mens, som höll i sig i 4 dagar. Nu knappt en vecka senare har jag fått mens igen...! Vad händer? Nån som känner igen sig?
Klurar så... Borde jag ge upp detta å ladda för ny ägglossning fast detta inte känns som detta var nån mens....
Eller om ska man fortsätta testa.... Haha..
Klurar så... Borde jag ge upp detta å ladda för ny ägglossning fast detta inte känns som detta var nån mens....
Eller om ska man fortsätta testa.... Haha..