• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-08-03 21:39:47 följande:

Tycker absolut att du ska fortsätta att testa om mensen verkar konstig. Min mens har också varit mycket sparsam i och för sig har den varit sån efter jag fick dottern som föddes i juli 2014. Men man funderar ju ändå. Och jag har testat mer. Men nu vet jag att det är negativt denna gång. Hoppas det blir bättre för dig.

Joo sant.. Å rätt känns de inte... Tjaa lär väl märkas meeen man vill ju veta nuuu.. Haha...ska nog försöka å inte testa imorgon iaf...

Men man kan väl alltid glädja sig åt andras plus! Börjar ju bli en del!! ????
  • Fian88

Mitt bim var antagligen inte igår utan är på onsdag 4/8.
    Fick ju det där torkstrecket igår, testade negativt med testlagrets sticka idag. Vi är på semester men tog med några stickor samt ett cb digital. Hoppet lever än, fortfarande en annorlunda känsla i kroppen och brösten känns lite tyngre och fylligare.

• livias

Lång väntan till torsdag! Har fortfarande molvärk och det drar och spänner i livmodern. Brösten gör såååå ont! Trötthet och hunger (fast inget smakar nåt!) Detta har hållt på sen efter äl och blir bara mer och mer för varje dag. Kan ju vara pms såklart men hoppas ju på ett plus:) Ska bli spännande att testa snart. Får se om man kan hålla sig till bim... :) Har testlagrets hemma men beställde från bäst på test igår också

• Anonym (Bim 3 augusti)
    FamMorrhår skrev 2015-08-03 21:21:16 följande:

Klurar så... Borde jag ge upp detta å ladda för ny ägglossning fast detta inte känns som detta var nån mens....

Eller om ska man fortsätta testa.... Haha..

Tycker absolut att du ska fortsätta testa.

Minns att när jag vänta min flicka så fick jag en blödning tisigt i graviditeten, rätt så liten att inte ens binda behövdes men rädd som jag är så åkte jag in till kvinnokliniken Och kollade upp det och det var typ som vardagsmat för gyn inget konstigt alls tyckte dom.

Min syster fick där emot jätte stor blödning nu för kanske 5 veckor sen och det verkar tydligen vara helt normalt idag är hon i vecka 15 så länge man inte har ont. Så jag tycker absolut du ska fortsätta testa ge inte upp hoppet :D när har du bim?
  • FamMorrhår
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 22:05:20 följande:

Tycker absolut att du ska fortsätta testa.

Minns att när jag vänta min flicka så fick jag en blödning tisigt i graviditeten, rätt så liten att inte ens binda behövdes men rädd som jag är så åkte jag in till kvinnokliniken Och kollade upp det och det var typ som vardagsmat för gyn inget konstigt alls tyckte dom.

Min syster fick där emot jätte stor blödning nu för kanske 5 veckor sen och det verkar tydligen vara helt normalt idag är hon i vecka 15 så länge man inte har ont. Så jag tycker absolut du ska fortsätta testa ge inte upp hoppet :D när har du bim?

Hade en brun "blödning" i början med dottern å- innan pluset... (Och en blödning modell värre v34 som gick bra) men inte så här.. Nu är de lite igen. Trosskydd räcker gott å väl- ljus rött men klar röd. Inge mensliknande..

BIM är ju egentligen idag men alltså de börja blöda i lördags eftermiddag (men inte alls som mens utan man ser ju att de är genomskinlig flytning med blod på typ å nå vattningt klarrött...) å haft spottings typ i tre dagar innan de... som sagt märkligt.. Å molvärk i rygg, huvudvärk å kanske tunga bröst- eller så inbillar jag mig de sista....
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    FamMorrhår skrev 2015-08-03 22:30:51 följande:

Hade en brun "blödning" i början med dottern å- innan pluset... (Och en blödning modell värre v34 som gick bra) men inte så här.. Nu är de lite igen. Trosskydd räcker gott å väl- ljus rött men klar röd. Inge mensliknande..

BIM är ju egentligen idag men alltså de börja blöda i lördags eftermiddag (men inte alls som mens utan man ser ju att de är genomskinlig flytning med blod på typ å nå vattningt klarrött...) å haft spottings typ i tre dagar innan de... som sagt märkligt.. Å molvärk i rygg, huvudvärk å kanske tunga bröst- eller så inbillar jag mig de sista....

Tycker inte det låter som mens alls utan mer som en nidblödning kanske , tycker du ska fortsätta och testa men vänta kanske i 2 dagar så att hcg nivån stiger. Har också bim idag ingen mens Har dykt upp och negativt test så jag ska nog vänta tills på onsdag iaf , har också molvärk Och huvudvärk Och fått jätte många finnar i ansiktet. Håller tummarna för oss att vi plussar inom dom närmsta dagarna :)
  • FamMorrhår
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 22:49:46 följande:

Tycker inte det låter som mens alls utan mer som en nidblödning kanske , tycker du ska fortsätta och testa men vänta kanske i 2 dagar så att hcg nivån stiger. Har också bim idag ingen mens Har dykt upp och negativt test så jag ska nog vänta tills på onsdag iaf , har också molvärk Och huvudvärk Och fått jätte många finnar i ansiktet. Håller tummarna för oss att vi plussar inom dom närmsta dagarna :)

Jag hoppas innerligt att du har rätt!! Och jag hoppas tant röd ger tusan i å komma å hälsa på dig!! Hoppar över test imorgon å hoppas dagen går inte bjuder på den rätta blödningen....
  • babytjejen

Mensen kom igång mer under dagen nu...så ny äl är dem 16 augusti ca o bim runt den 30 augusti. Kör hårt på kosten nu o hoppas att viktnedgång ska göra susen för oss...har 8-9 kg ner till vikten jag låg på när jag blev gravid med lillan. Hoppas kunna nå den vikten i oktober ca...

• Anonym (Alice)

Hoppsan vilken knasig sak jag precis upptäckte.

Min BIM är den 5/8... Jag har bara toklitat på en app som uppenbarligen inte kan räkna och sen räknade jag på det själv...

Så, alltså borde ÄL ha varit den 24. Enda tajmade sexet med det skedde 23, dvs dagen innan. Så ja tack o lov för det i alla fall då finns det en chans. Helt chockad över mig själv haha, kontrollmänniskan i mig är uppenbart utrotad.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti