• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Maalon

Testat med kvällsurin, vi båda ser något väldigt svagt, men ingen av oss vågar tolka det som ett riktigt positivt. Någon som har en åsikt? Jag är på äl+10, bim-4 idag :)
  • Elyssa81
    Maalon skrev 2015-08-07 20:06:14 följande:

phpWbLmCO07704.jpg

Testat med kvällsurin, vi båda ser något väldigt svagt, men ingen av oss vågar tolka det som ett riktigt positivt. Någon som har en åsikt? Jag är på äl+10, bim-4 idag :)

Det där ser väl lovande ut. Har du nåt test som du kan ta imorgon bitti också. .
  • Maalon
    Elyssa81 skrev 2015-08-07 20:13:28 följande:
    Det där ser väl lovande ut. Har du nåt test som du kan ta imorgon bitti också. .
    Har en hel del tester, sambon tycker att vi ska vänta ut helgen med att testa igen. Kan också lägga till att strecket syns bra mycket mindre på bilden än irl, jag ser inget på bilden här om jag inte vinklar skärmen :P
  • Anonym (oooops?)

Maalon: jag ser absolut när jag zoomar! Imorgon med morgonurin blir det nog tydligare Grattis!!

• Anonym (Hejhej)
    Elyssa81 skrev 2015-08-07 20:13:28 följande:

Jag ser också ett litet streck!
  • Maalon
    Anonym (oooops?) skrev 2015-08-07 20:28:23 följande:

Maalon: jag ser absolut när jag zoomar! Imorgon med morgonurin blir det nog tydligare Grattis!!

Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-07 20:31:13 följande:
    Jag ser också ett litet streck!
    Åhhh vad kul att höra :D :D Antingen tar vi imorgon eller på måndag :)

• Anonym (otålig)

Jag testade igen i morse..å fortfarande ett otydligt resultat..jag gick till å med in på apoteket å frågade om de kunde svara om det var ett +eller inte. Hennes svar var tp "jag förstår att du tycker det för det syns ju men det är inte för det är inte exakt som kontrollstrecket och det måste det vara annars är man inte gravid"

Jag köpte 2 nya, imorgon ska min man pissa på en å ja på en så får vi se om någon ger mer än den andra

Måttligt le nu å så får ja inte in nån bild från mobilen heööer, vad gör ja för fel?

• Anonym (otålig)
    Anonym (oooops?) skrev 2015-08-07 19:51:45 följande:

Anonym (Otålig) - hur gick det för dig och dina test?

Se mitt svar ovan, missa att citera dig
  • Mammabertil

Hmm har sen igår haft en orkeslös känsla i kroppen. Känner mig inte kry, tempen gjorde ännu en stegring i dag.

Jag tog ett test, negativt eller ? Ja om jag tittar på testen kanske de finns något där, eller kanske inte.

vilket fall vet inte vilken dag jag är i cykeln, går jag efter missfallet så borde jag vara på Bim - 5 efter äl löningar -6 eller -8 hmm..

• Anonym (Pergotime)

Behöver ett snabbt svar om någon vill och kan svara.

Enligt min gyn var jag tvungen att börja med pergotime på den första mensdagen oavsett om det bara var en färgad flytning.

Det fick jag igår, men eftersom min cykel är helt ur balans och jag har haft cykler på ca 37 dagar de senaste månaderna så har jag enligt älkalendern haft äl den 2 aug (alltså i söndags)

Men nu hade vi sex igår och efter det har jag fått molvärk och det kom rosa efter samlaget. Idag på dagen har det inte varit något alls men nu ikväll så har jag haft molvärk och så kom det rosa igen.

Hur ska jag göra? Ta det som att mensen kom 9 dagar tidigare den här gången och börja med tabletterna?

Svar på tråden Vi med BIM i augusti