Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Bim på måndag. Helgen kommer kännas oändligt låååååång.
Hej gaals!
Bim - 5 och jag var tvungen att göra test. Dock var det inte morgonurin.. Negativt.
Eller såg inte streck..
Känner mig inte alls gravid någonstans så det känns inte som Ngt blev planterat.. Men forfarande några dagar kvar.
Idag kom mensen på BIM, känns skittrist för jag trodde verkligen att vi lyckats denna gången. Bra ändå att cykeln är relativt regelbunden.
Har spenderat en vecka på Kos och verkligen trott att jag var gravid. Superömma bröst och illamående till och från gjorde tom min man misstänksam.
Jag läser om det ni skriver om molande värk vid äl och mensvärk. Jag har endometrios och känner var och varannan dag hugg, stickningar och molande värk i magen, ryggen och tom värk ner i benen när det är som värst. Men nu kan jag inte sluta tänka "nu kanske det är ägget som fäster" eller "det är nog livmodern som växer". Nån mer här med endometrios som försöker bli gravid? Hur tänker ni kring det här med naturlig graviditet och ev IVF?
Jag är på gränsen att testa mig igen nu. Igår kände jag verkligen hur jag mådde gravid och idag är det ännu starkare.
Att säga att brösten ömmar är inte längre aktuellt, dom gör ont, svinont! Jag blir vrålhungrig på tre sekunder, kommer från ingenstans då. Om jag inte kan äta något då blir jag illamående en lång stund. Jag är trött fortfarande, inte lika illa som tidigare dock.
Ska verkligen försöka hålla ut iallafall till imorgonbitti med att testa. Men jag köpte hem massa tester för att kunna testa mycket så kan hända att jag testar ikväll :)
Maalon: oh, gör det ikväll och dela med dig av lite test-spänning!! :-P
Jag är på gränsen att testa mig igen nu. Igår kände jag verkligen hur jag mådde gravid och idag är det ännu starkare.
Att säga att brösten ömmar är inte längre aktuellt, dom gör ont, svinont! Jag blir vrålhungrig på tre sekunder, kommer från ingenstans då. Om jag inte kan äta något då blir jag illamående en lång stund. Jag är trött fortfarande, inte lika illa som tidigare dock.
Ska verkligen försöka hålla ut iallafall till imorgonbitti med att testa. Men jag köpte hem massa tester för att kunna testa mycket så kan hända att jag testar ikväll :)
Anonym (Otålig) - hur gick det för dig och dina test?
Testa!!!
Hej gänget.
Tänkte hoppa in här.
Jag och min blovande man (29 aug)
ska försöka få till ett syskon till våra 2 gemensamma barn.
Nu har vi inte det smärtfritt då jag har svårt att få barn samt får lätt missfall (apc resistent)
Nu ska jag iaf börja med pergotime denna månaden och på så sätt hoppas på ett plus.
BIM 16 aug
Men tror mensen kan komma tidigare då jag har lite molvärk sen igår + äggliknande flytning med en blodstrimma i (uuuuursäkta)