Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Haft svårt att lita på mina, enligt mig, svaga plus med cb så testade med digital cb i em men nu har jag nog slutat tvivla...:)
Hoppar vidare till gruppen bf april 2016 & Håller tummarna för er andra som väntar :)
Idag har jag haft hugg/stickningar i magen. Kunde knappt resa på mig el sätta mig ner på en stol.gjorde riktigt ont,höll i sig i typ 4 Tim. Nån som haft så förut? Äl+5 idag.
Grattis till plus!
Idag kom det "onda" nere vis äggstockarna som innan mens. Fan.....
Bim-6
Åh så lång väntan är på bim!
Tänkte smygtesta till helgen. Var egentligen övertygad om att få försöka igen nästa månad men nu är jag inte lika säker.... Inga överdrivna symtom utan de skulle lätt kunna vara inbillning men har en motvärk som inte vill ge sig. Har varit på gyn idag på en rutinkoll och det var inte en cysta som jag tidigare trodde ställde till med värken... Kanske kanske är orsaken ett litet ägg som byggt ett litet bo. *håller tummarna*
Stort grattis till alla som plussat! Jag har bim om en vecka, och i vanlig ordning hoppas man ju enormt.. Varit öm och svullen i brösten ett par dagar, brukar vara det innan mens, men ikväll när jag tog av bh:n gjorde det riktigt ont och det lugnar sig bara om jag ligger på rygg. Mår även riktigt illa ikväll och känner inte alls för att äta och stendäckade på soffan.. Nån som känner igen detta så pass tidigt?
Bim i dagarna och har sedan tors haft lite lättare färgade flytningar. Men that's it. Testade neg i lördags morse och vill så gärna att mensen kommer så jag slipper fundera. Eller så vill jag ha klara besked om annat!
Grattis till alla som plussat. Är avis:)
Och här är det fortfarande inga Mens Bim +3 .. Går och kollar temp och i trosor varje halvtimme:))) supernöjig...vill ha antingen eller... Besked bara så man kan gå vidare... Ovisshet dödar mig:)