Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Alltså det kliar något helt tokigt i fingrarna och jag vill testa nu nu nu!
Inatt vaknade jag av en ilande smärta på höger sida i magen, liknande som jag kände innan jag plussade med dottern. Är på ÄL +8 idag. Försöker att inte känna efter, men har svag molvärk sen den smärtan inatt och diffust illamående till och från. Tror ni det är lönt ens att köpa ett testa tidigt? ;P
Vad härligt med alla plus! Grattis till alla:)
Själv har man precis haft äl ovh går och väntar på bim... Denna sega väntan
Vi är på samma. Har också köpt ett digitalt. Testade starkt plus idag på BIM -1. Ska vänta till imorgon eller tisdag med mitt .
Då hade jag köpt två hehe ett för idag och ett för imorgonbitti hihi
Jag tog det digitala precis. Gravid 2-3 på eftermiddagsurin :)
Då hade jag köpt två hehe ett för idag och ett för imorgonbitti hihi
Grattis!!!!
Tack så mycket! Hoppas detta pyre vill stanna kvar! Fick ett mf i januari (v 8-9) som ledde till en skrapning fyra veckor senare så oron finns ju där. Vågar inte riktigt jubla ännu :(
Jag har ett grav.test hemma från Apoteket. Men jag hittar ingen info på förpackningen eller instruktionsbladet hur låga hcg-halter det mätet. Hittar inget på nätet heller. Någon som vet?
Alltså det kliar något helt tokigt i fingrarna och jag vill testa nu nu nu!
Inatt vaknade jag av en ilande smärta på höger sida i magen, liknande som jag kände innan jag plussade med dottern. Är på ÄL +8 idag. Försöker att inte känna efter, men har svag molvärk sen den smärtan inatt och diffust illamående till och från. Tror ni det är lönt ens att köpa ett testa tidigt? ;P