Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Men alltså!! Går det inte att ta bort inlägg Försökt uppdatera listan men den blir ju bara så konstig!
Bim +3 idag. Brösten svällde upp enormt, ont i bröstvårtor. Tempen håller sig över 37 . Jobbigaste förstoppning som jag har inte haft- ger ont i magen. Väntar dock med test till fredag-lördag för nu är jag i eventuellt vecka 4+1 bara..( har haft cykel på 21 dagar) så om det är något så är det för tidigt att visa utslag på testet än.
Jag plussade svagt i går morse på BIM +1 och tog detta i går eftermiddag.
Mensen kom som på beställning idag på bim. Men det visste jag redan eftersom jag gjort några tidiga test :(
Hoppar över till September tråden och önskar er alla som ännu inte passerat bim lycka till! :)
Andra månaden i rad med positiva svaga test och sen kommer mensen. Blir så less på det här... Jag hoppar över till september tråden! Lycka till och grattis till alla plus! :)
Andra månaden i rad med positiva svaga test och sen kommer mensen. Blir så less på det här... Jag hoppar över till september tråden! Lycka till och grattis till alla plus! :)
Jag har typ lotionflytningar, någon som har erfarenhet av de och vet vad de kanske beror på?
Jag plussade svagt i går morse på BIM +1 och tog detta i går eftermiddag.