• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Hejhej)

Negativt test idag bim-1 så jag säger grattis till alla plus och stoooort lycka till till resten!

• Anonym (oooops?)

Här kom mensen med buller och bång på BIM! Det har vart så spännande att följa er i tråden och grattis till alla plus! Å ni som inte plussade denna månaden så hoppas jag att det är er tur snaaaart! <3

• misslina

Jöklar vad ont i magen jag hade i natt. Långt ner mot blygdbenen. Det riktigt ilade och gjorde förbannat ont, fick andas genom smärtan.
    Vad kan det ha varit? Nån som haft så?

Är på äl+3 bara....

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-08-10 21:50:29 följande:

Idag har jag haft hugg/stickningar i magen. Kunde knappt resa på mig el sätta mig ner på en stol.gjorde riktigt ont,höll i sig i typ 4 Tim. Nån som haft så förut? Äl+5 idag.

Låter onekligen likt min känsla på äl +5 den här gången.
  • Anonym (Nr3)

Stort grattis till alla plus! Jag hoppar över till septembertråden för mensen kom igår.

• mammaA93

Godmorgon! Konstig dragande värk i livmodern idag.. Känns inte som molande utan som om två personer håller i varsin sida av den och drar?! 10 dagar till BIM.

Och grattis till alla pluss, håller tummarna för oss andra nu :)

• misslina
    Symetrical skrev 2015-08-11 06:57:16 följande:
    Låter onekligen likt min känsla på äl +5 den här gången. smile5.gif
    Ja vi kan ju hoppas det :)

Har aldrig varit med om att det har gjort så ont nån gång....( förutom vid förlossningen då;)

Aldrig känt så med mina andra två barn heller.
    Ja vi får avvakta och se;)
  • Anonym (Funderam..)

Så här svagt ser det ut idag på Bim +10.. Är dock första gången som det går att få med det på bild. Vågar man tro på det här? Tänker att eftersom det inte synts på bild tidigare (senast i förrgår) så måste det ju blivit blivit lite starkare? Mvh och
Svar på tråden Vi med BIM i augusti