Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Grattis till plussen!!
Nu har jag varit och handlat Lloyds med, kliar i fingrarna men får väntas lite, som att det kommer bli plus för är deras test :p
Grattis till plussen!!
Nu har jag varit och handlat Lloyds med, kliar i fingrarna men får väntas lite, som att det kommer bli plus för är deras test :p
Jag är lite osäker men enligt p-tracker hade jag äl 4 augusti. Men jag använder inga stickor eller temp så är svårt att avgöra. Men hade i alla fall äl-flytningar däromkring. Räknar med bim tisdag nästa vecka.
Ok nu kunde jag inte hålla mig längre. Köpte ett Lloyd testa tidigt... Får se om det visar något imorgon eller om jag får vänta in bim nästa vecka.
Men åh, vad är detta för en härlig tur-tråd på plusfronten, så kul och grattis till alla som fått plus på sistone! Hoppas en själv plussar om en vecka trots skepsis mot att min kropp skulle vara gravid. Men är ju en vecka kvar ändå, hoppas man börjar känna något som ökar tron och hoppet samt att temperaturen vill öka och förbli hög.
Japp, en liten dipp på 0,2 grader. Bådar gott!
Hmm verkar blivet en nit denna månad, tempen går inte upp och gravtesterna är blanka. Grr så sur.. Bim - 2 eller -4
Wihii! Plus nu på em, starkt streck efter ca 30 s på Apotekets test.
Färgade flytningar tors-mån, nu inget. Mensvärk och lite illamående som gjorde mig misstänksam.
Håll tummarna nu!