• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • misslina
    Cocolemon skrev 2015-08-10 20:08:12 följande:

Haft svårt att lita på mina, enligt mig, svaga plus med cb så testade med digital cb i em men nu har jag nog slutat tvivla...:)

phpjKW1Ac74344.jpg

Hoppar vidare till gruppen bf april 2016 & Håller tummarna för er andra som väntar :)

Åh vad skoj! Hoppas att jag joinar dig i april-tråden :)

Grattis!
  • LillaEochP

Hej på er!

Har hållit mig undan lite denna gången för att jag känner att jag stressar upp mig lite väl mycket när jag följer trådarna för varje inlägg men nu tänkte jag fråga om lite hjälp!

Har alltid känt av min ägglossning och har regelbunden cykel på 29 dagar men bestämde mig denna månaden för att testa Ägglossnings-test för att maxa chanserna. Dom har varit självklara negativa i 6 dagar (började testa tidigt för säkerhets skull) men idag när mina vanliga ägglossningsymptom kom i vanlig ordning på jobbet ("feber", illamående och lite molvärk) så tänkte jag att testen måste varit lite missvisande eftersom att det borde vart starkare igår i såna fall men fick mig en liten chock när dagens blev så här starkt direkt, är inte detta positivt!?

• LillaEochP
    LillaEochP skrev 2015-08-10 20:24:39 följande:

Hej på er!

Har hållit mig undan lite denna gången för att jag känner att jag stressar upp mig lite väl mycket när jag följer trådarna för varje inlägg men nu tänkte jag fråga om lite hjälp!

Har alltid känt av min ägglossning och har regelbunden cykel på 29 dagar men bestämde mig denna månaden för att testa Ägglossnings-test för att maxa chanserna. Dom har varit självklara negativa i 6 dagar (började testa tidigt för säkerhets skull) men idag när mina vanliga ägglossningsymptom kom i vanlig ordning på jobbet ("feber", illamående och lite molvärk) så tänkte jag att testen måste varit lite missvisande eftersom att det borde vart starkare igår i såna fall men fick mig en liten chock när dagens blev så här starkt direkt, är inte detta positivt!?

bilden kom inte med...

• MoKa
    Cocolemon skrev 2015-08-10 20:08:12 följande:

Haft svårt att lita på mina, enligt mig, svaga plus med cb så testade med digital cb i em men nu har jag nog slutat tvivla...:)

Hoppar vidare till gruppen bf april 2016 & Håller tummarna för er andra som väntar :)

Inga tvivel där inte :) Grattis!
  • Natt91
    Symetrical skrev 2015-08-10 12:24:41 följande:
    Bild..?!? smile1.gif
    Här är bilden ifrån imorse :)
  • Tintin31

Stort grattis till alla som plussat! Jag har bim om en vecka, och i vanlig ordning hoppas man ju enormt.. Varit öm och svullen i brösten ett par dagar, brukar vara det innan mens, men ikväll när jag tog av bh:n gjorde det riktigt ont och det lugnar sig bara om jag ligger på rygg. Mår även riktigt illa ikväll och känner inte alls för att äta och stendäckade på soffan.. Nån som känner igen detta så pass tidigt?

• Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-10 18:59:15 följande:
    Ja jag ska ringa dem imorgon. Kan ju alltid testa :)
    Vad bra, annars kan det bli att saknaden blir för stor utan dig ;)
    :-*
  • Symetrical
    Natt91 skrev 2015-08-10 20:54:27 följande:
    Här är bilden ifrån imorse :) phpREsPb700593.jpg
    Absolut ett streck, som vi håller tummarna för kommer att stegra!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti