Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Lämnade semesterstället precis för att åka till stan och köpa ett digitalt med veckoindikator, synd bara att jag kissade två gånger innan jag åkte iväg. Kliar i fingrarna.. Hur länge bör jag vänta innan jag tar det? Är på BIM+1 och fick ett rätt starkt positivt på TL igår trots eftermiddagsurin.
Lämnade semesterstället precis för att åka till stan och köpa ett digitalt med veckoindikator, synd bara att jag kissade två gånger innan jag åkte iväg. Kliar i fingrarna.. Hur länge bör jag vänta innan jag tar det? Är på BIM+1 och fick ett rätt starkt positivt på TL igår trots eftermiddagsurin.
Säkert stått tidigare i tråden men vad kostar gravtestet från Lloyds. Funderar på köpa ett i veckan. Men ligger lite off placerat för mig geografiskt så vet inte.
Bara äl+7 med. Nu börjar tiden snigla ordentligt
Jag testade nu i morse, fortfarande ett svagt på testa tidigt ifrån lloyds. Medans vanliga gravtestet var väldigt svagt knappt synbart. Jag är på BIM -1 nu. Det känns som det drar i tjejmagen och har gjort det sen i lördags. Kan det vara mens som är pågång eller ev. gravidsymptom.
Ja man känner ju efter mer än någonsin..tyvärr..
Åh
Jag har ett grav.test hemma från Apoteket. Men jag hittar ingen info på förpackningen eller instruktionsbladet hur låga hcg-halter det mätet. Hittar inget på nätet heller. Någon som vet?