• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-17 12:04:22 följande:
    Jaha det kan alltså fästa så tidigt, visste jag inte. Jag är nu inne på min tredje dag med lätt rosa färgat.. Hoppas det är som det blev för dig. Hur långt är du gången nu?
    Är i v 5+6, enligt senaste äl.
  • Kvinna84a
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-08-17 12:28:26 följande:

tog ett test imorse på bim-4 och fick detta. Jag ser ett svagt streck. gör ni? syns bättre i verkligheten.

Jag ser något på sista bilden! :) Hoppas!!
  • Kvinna84a
    Symetrical skrev 2015-08-17 12:07:51 följande:

Är i v 5+6, enligt senaste äl.

Spännande! Grattis :)
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-17 12:36:04 följande:
    Spännande! Grattis :)
    Tack så mycket.

Har vul 2/9, så då får vi se om allt står rätt till med det lilla skrået. <3
  • MoKa
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-08-17 12:28:26 följande:

tog ett test imorse på bim-4 och fick detta. Jag ser ett svagt streck. gör ni? syns bättre i verkligheten.

Det går att ana något på alla bilderna tycker jag om än väldigt väldigt svagt. Försök igen om två tre dagar så syns det nog bättre :)
  • misslina
    frijdah skrev 2015-08-17 09:07:44 följande:

Känns inte lovande för min del längre.. grov mensvärk nu och livmodertappen har öppnat sig :( känns som mensen är på gång iaf :(

Åh jag hoppas att så inte är fallet...
  • frijdah
    misslina skrev 2015-08-17 13:09:24 följande:

Åh jag hoppas att så inte är fallet...

Tyvärr är det nog så :( försöker ställa in mig på det så kanske jag inte blir allt för ledsen och besviken. Det som gör mig mest förvirrad är ådrorna på brösten har aldrig haft tydliga på just vårtgårdarna men det har jag nu, men man kanske kan inbilla sig det med, kroppen kan ju lura en ganska rejält :/
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-08-17 07:22:07 följande:

Är övertygad om att mitt fäste på äl +5 den här gången och äl +4 förra (vart tidigt MF), så avskriv det inte i alla fall! Allt mellan 3-14 dagar efter äl är en möjlighet.

Jag fick ju som dig, så där skitont i magen på äl+5... När fick du ditt plus ?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti