• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    Kvinna84a skrev 2015-08-16 22:11:36 följande:
    Man kan ju alltid hoppas men känns väldigt tidigt för det :)
    Är övertygad om att mitt fäste på äl +5 den här gången och äl +4 förra (vart tidigt MF), så avskriv det inte i alla fall! Allt mellan 3-14 dagar efter äl är en möjlighet.
  • happylife

Förlåt om Jah bombar alla trådar nu på morgonen. Fått Gravid 1-2 på CB digital. Men har blödigt sedan kl 11 igår med mensvärk. Missfall eller grav med blödningar??? Blir schizofren!

• Vadvetjaaaaag

Fick ett svagt streck med Lloyds testa tidigt. Törs inte hoppas på något... Tredje gången ja blir gravid på första men dom andra två blev MF :/ får se vad detta blir. Och de hade väl inte kommit fram ett svagt streck om de inte funnits hcg i kroppen ? Syns såklart lite mer efter dom 5 minuterna men de upplever ja alla test gör.

• Sessie
    Sajocawa skrev 2015-08-16 22:23:22 följande:
    27 augusti här också!! Hoppas det är ett bra datum ;)
    Å jag har bim 28 /8 :)
  • frijdah

Känns inte lovande för min del längre.. grov mensvärk nu och livmodertappen har öppnat sig :( känns som mensen är på gång iaf :(

• mariatheresia

Sessie när hade du äl? Jag har så grymma värkar i tjejmagen och tyckte mig ana ljusrosa på pappret idag. Kan vara att ägget släppt men vet inte. Har ju inte haft riktig mens på alla år med hs och känns inte som pms eller mensvärk. Att man glömmer så fort hur det var

• Kvinna84a
    Symetrical skrev 2015-08-17 07:22:07 följande:

Är övertygad om att mitt fäste på äl +5 den här gången och äl +4 förra (vart tidigt MF), så avskriv det inte i alla fall! Allt mellan 3-14 dagar efter äl är en möjlighet.

Jaha det kan alltså fästa så tidigt, visste jag inte. Jag är nu inne på min tredje dag med lätt rosa färgat.. Hoppas det är som det blev för dig. Hur långt är du gången nu?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti