Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Idag var testet starkare än igår!!
Alla äl test experter! Är gårdagens test positivt? Eller blir den starkare? Innan den torkade så såg den ungefär ut som den nedersta jag tog ikväll :)
Idag var testet starkare än igår!!
Tack vare att sonen ropade på mig 3 i natt och jag sprang på toa kunde jag hålla mig från att testa tempen ligger på 37.2 och det är dryga halvgraden mer än vanligt. Legat så sen i fredags förra veckan så hoppet finns kvar
Det där är ett plus!!
Grattis :)
Åh vad frustrerande. Neg på testet idag också. Fattar inget. Gissar att bim är på
Söndag, min mens kan vara lite hoppig men har inga pms-symtom. Men får bara blankt på Stickan.
Känns som jag tappar hoppet för varje dag... Trodde verkligen att det tog, vi prickade ju in så rätt...
Äh tempen lite lägre idag men chansade och gjorde mitt testa tidigt som givetvis blev blankt. Nej nu måste jag andas och vänta till åtminstone måndag. Jobbigt att inte veta bim riktigt
Ni kan ta borrning från listan. Mensen kom nu på bim+1
Efter 15 mån så ger jag upp och inser att det inte blir nån bebis för oss så jag lämnar fl nu. Lycka till alla som fortfarande har orken att försöka och grattis till alla ni som fått plus.
Har ni försökt länge?
Ni kan ta borrning från listan. Mensen kom nu på bim+1
Efter 15 mån så ger jag upp och inser att det inte blir nån bebis för oss så jag lämnar fl nu. Lycka till alla som fortfarande har orken att försöka och grattis till alla ni som fått plus.