• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • waan

Tog mitt andra test idag och det blir inte starkare! Det är fortfarande så svagt att jag inte ens får det på bild. MEN jag vet också att jag bara är på äl +9 så känner mig rätt löjlig när jag deppar ihop för än finns ju hopp.

• Sessie
    Adorii skrev 2015-08-21 07:59:25 följande:
    Tack:) vi har inte skyddat oss sen vi fick vårat första barn(3år) vi har väl inte försökt så ihärdigt fören i år!
    Okej! Men ändå kul när det väl händer =) Har en son på 3,5..så vi tycker väl det är dags för nästa nu också! Dock har jag haft hs, och andra preparat.. men nu är det på allvar så det känns bra. Jag har bestämt att jag ska försöka hålla mig till nästa vecka ialf å ta test men så svårt det är å särskilt när man har hemma =/
  • Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-21 06:13:47 följande:

Äh tempen lite lägre idag men chansade och gjorde mitt testa tidigt som givetvis blev blankt. Nej nu måste jag andas och vänta till åtminstone måndag. Jobbigt att inte veta bim riktigt

Va tråkigt. Försök hålla dig .. men jag vet hur svårt det är.. Nu när jag inte kan göra äl-test längre, eftersom jag fått fast glad gubbe..så kliar det lite extra i fingrarna men vet ju också det är för tidigt.. är väl på äl+4 eller +2 ..appar säger olika så jag vet inte heller riktigt när jag har bim

• Pluttan
    Malin 845 skrev 2015-08-20 22:23:41 följande:

Alla äl test experter! Är gårdagens test positivt? Eller blir den starkare? Innan den torkade så såg den ungefär ut som den nedersta jag tog ikväll :)

Svårt att se från min mobil. Men ser onekligen starkare ut. Så troligt vis är den på gång.

Håller tummarna för dig.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Malin 845
    Pluttan skrev 2015-08-21 10:30:55 följande:
    Svårt att se från min mobil. Men ser onekligen starkare ut. Så troligt vis är den på gång.

Håller tummarna för dig.
    Ja den är starkare, men testet från igår var svagare.. Missat äl nu då?

Tack! :) hur går det för dig då?
  • LillaEochP

Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!? 

Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!! 

Original

En redigerad 

Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns

Sååååå, inbillar jag mig?

• Pluttan
    Malin 845 skrev 2015-08-21 10:42:41 följande:

Ja den är starkare, men testet från igår var svagare.. Missat äl nu då?

Tack! :) hur går det för dig då?

Hoppas inte du missat nu. Det dä med att få fatt på äl tycker jag är jätte svårt.

Jag är äl +8 idag och testade så klart negativt i morse.
  • LillaEochP
    LillaEochP skrev 2015-08-21 10:48:14 följande:

Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!? 

Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!! 

Original

En redigerad 

Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns

Sååååå, inbillar jag mig?

Ingen???
  • LillaEochP
    mariatheresia skrev 2015-08-21 11:59:13 följande:
    Tyvärr ser lika blankt ut som mitt i morse
    Tack för titten! :)

Hjärnan spelar ju en ett spratt när man vill såhär mycket!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti