Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Tog mitt andra test idag och det blir inte starkare! Det är fortfarande så svagt att jag inte ens får det på bild. MEN jag vet också att jag bara är på äl +9 så känner mig rätt löjlig när jag deppar ihop för än finns ju hopp.
Äh tempen lite lägre idag men chansade och gjorde mitt testa tidigt som givetvis blev blankt. Nej nu måste jag andas och vänta till åtminstone måndag. Jobbigt att inte veta bim riktigt
Alla äl test experter! Är gårdagens test positivt? Eller blir den starkare? Innan den torkade så såg den ungefär ut som den nedersta jag tog ikväll :)
Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!?
Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!!
Original
En redigerad
Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns
Sååååå, inbillar jag mig?
Ja den är starkare, men testet från igår var svagare.. Missat äl nu då?
Tack! :) hur går det för dig då?
Har BIM på måndag men kunde inte hålla mig imorse. I tisdags hade jag värk i livmoderstrakten hela dagen, utan att känna efter överhuvudtaget utan det var supertydligt och kändes som lättare mensvärk, och det har fortsatt till och från sen dess. Även bröstvårtor som kliat så mycket att jag fått sår!! Kliar liksom inuti!?!?
Här är testen, känns som att det är något men vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill se. Någon som vill kika och göra mig lite klokare? Känns för övrigt som att man ser mer på mobil än dator!!
Original
En redigerad
Och en som jag la jäms med ett gammalt ÄL-test mest för att markera var skuggan/strecket syns
Sååååå, inbillar jag mig?
Ingen???