• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Flerattälska
    happylife skrev 2015-08-27 22:32:18 följande:

Tack! Vi hade ett underbart bröllop :)

Jag tycker som du, hoppas de stämmer! <3

Hur har det gått för dig? Håller tummarna!
  • happylife
    FamMorrhår skrev 2015-08-28 08:21:41 följande:
    Nää men inte borde de öka om de är missfall? Håller tummarna att det är en normal graviditet!! håller tummarna för Vul måndag!!!
    Tack  för tummarna men tror inte det hjälpte :(

Va imorse på vul, allt hon såg var "förtjockad slemhinna", inget mer. Hon var väldigt hemlig, frågade rakt ut om jag kunde va gravid? Hon sa det kan finnas något gömt där inne som inte syns ännu...
    blir tokig! borde vara i v 6. Så nu googlar jag ihjäl mig här..

Jag har sjukt ont i äggstockarna och ryggen, småblöder lite.
    Inget utomkveds iaf sa hon.
    Lämnade blodprov för att mäta hcg, svar på ons....sen blir det väl fler prover för att följa. Trodde aldrig det skulle vara så här att bli gravid! Vilken berg och dalbana. Och min resa har väl bara börjat.... (försök nr 3)
  • glittersol
    happylife skrev 2015-08-31 16:22:03 följande:

Tack  för tummarna men tror inte det hjälpte :(

Va imorse på vul, allt hon såg var "förtjockad slemhinna", inget mer. Hon var väldigt hemlig, frågade rakt ut om jag kunde va gravid? Hon sa det kan finnas något gömt där inne som inte syns ännu...

blir tokig! borde vara i v 6. Så nu googlar jag ihjäl mig här..

Jag har sjukt ont i äggstockarna och ryggen, småblöder lite.

Inget utomkveds iaf sa hon.

Lämnade blodprov för att mäta hcg, svar på ons....sen blir det väl fler prover för att följa. Trodde aldrig det skulle vara så här att bli gravid! Vilken berg och dalbana. Och min resa har väl bara börjat.... (försök nr 3)

Men på vecka 6 är det väll väldigt ovanligt att se något?

Ge inte upp än!!
  • happylife
    glittersol skrev 2015-08-31 16:31:26 följande:
    Men på vecka 6 är det väll väldigt ovanligt att se något?

Ge inte upp än!!
    Åh jag får försöka hänga kvar vid det sista gnutta hoppet....
    Känns som allt tyder på missfall just nu....känts så sen jag plussade!
    Tack för pepp =)
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-08-30 19:48:58 följande:

Åhhhhj :)

Hoppas verkligen ! Ska försöka hålla mig till tisdag :)

Köpte bara ett digitalt . Tänkte spara det :)

Att du klarar att hålla dig, strongt!!! Jag testade ju ännu svagare än ditt test bim-1, typ bara en skugga, men var ändå såpass säker att jag vågade använda mitt enda digitala då och det blev Gravid 1-2 veckor! Så testen kan ju vara väldigt väldigt svaga och ändå positiva! :)
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-08-31 18:04:51 följande:
    Att du klarar att hålla dig, strongt!!! Jag testade ju ännu svagare än ditt test bim-1, typ bara en skugga, men var ändå såpass säker att jag vågade använda mitt enda digitala då och det blev Gravid 1-2 veckor! Så testen kan ju vara väldigt väldigt svaga och ändå positiva! :)
    Tog mitt digitala nu å det säger "inte gravid"
    Nähä! Vart är min mens då?
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-09-01 04:13:20 följande:
    Men vad skumt!! Håller tummarna för att det digitala kanske bara kräver lite mer hormoner, dom är ju inte kända för att vara känsliga direkt! 
  • Sessie
    LillaEochP skrev 2015-09-01 09:35:46 följande:
    Men vad skumt!! Håller tummarna för att det digitala kanske bara kräver lite mer hormoner, dom är ju inte kända för att vara känsliga direkt! 
    Hoppas verkligen ! Så det inte är något annat skumt!
    Ok är det så alltså ?
    Tänkte något måste va galet så testade äl-test å då fick jag ju två streck på den.. Är ju digitalt det med . Har hört man inte ska läsa av Stickan egentligen men jag vet inte ?
  • LillaEochP
    Sessie skrev 2015-09-01 10:38:03 följande:
    Hoppas verkligen ! Så det inte är något annat skumt!
    Ok är det så alltså ?
    Tänkte något måste va galet så testade äl-test å då fick jag ju två streck på den.. Är ju digitalt det med . Har hört man inte ska läsa av Stickan egentligen men jag vet inte ?
    Det är vad jag har hört och som det verkar på många här inne som testar "för tidigt" med digitala, att det blir positivt några dagar senare! 
    Är ingen expert på ÄL-tester, körde bara med vanliga stickor för första gången denna månaden! 

Håller tummarna för dig!
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-01 04:13:20 följande:

Hej! Är i liknande sits som dig. "Inte gravid" men ingen mens. När hade du bim? Vi kan ju hoppas att vi är låg hormonare eller vad dom nu säger :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti