• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • FamMorrhår
    happylife skrev 2015-09-02 18:15:56 följande:

Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(

Beklagar!!!
  • Sessie

Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(

Neej! Va tråkigt! Beklagar verkligen! <3
  • Sessie
    Kvinna84a skrev 2015-09-02 07:46:33 följande:
    Idag är jag en vecka över BIM så mina chanser är små men mensen är inte här så :)

Jag ska till Gyn nästa vecka och göra vul om inget hänt innan dess. Min Gyn trodde det berodde på stress om jag inte är gravid. Har haft regelbunden Äl och mens i 8 månader, direkt efter piller stop.

Hoppas du får några kloka svar :)

Varför är dina chanser små menar du? Det kan ju ta ganska lång tid för vissa att få ett positivt test. Så ge inte upp ännu!

Jag tog ett till idag och det visar ingenting mer än svagt och att strecket är så långt ut gör mig konfunderad.
    Jag tolkar det som negativt eftersom det inte syns ordentligt! Jag avbokade telefontiden då jag fick nåt brunt (ursäkta) i trosorna så jag tänkte att mensen va på G. Sen försvann det bara..

Den har inte dykt upp ännu men nu låter jag det bero. Vi åker till Barcelona idag så nu tänker jag bara njuta av vår lilla "honeymoon" och leva som vanligt utan att tänka på detta. Men det är lättare sagt än gjort. Har den inte kommit när jag har kommit hem så får jag ta ett nytt test och ringa bm igen.

• Symetrical

MF här med, så vi kan vara bittra ihop.
  • happylife
    Symetrical skrev 2015-09-03 08:28:09 följande:

MF här med, så vi kan vara bittra ihop.

Nej inte du också!!! Vad många vi är! :(

Åh beklagar. Vilken v?
  • Kvinna84a
    Sessie skrev 2015-09-03 06:48:14 följande:

Varför är dina chanser små menar du? Det kan ju ta ganska lång tid för vissa att få ett positivt test. Så ge inte upp ännu!

Jag tog ett till idag och det visar ingenting mer än svagt och att strecket är så långt ut gör mig konfunderad.

Jag tolkar det som negativt eftersom det inte syns ordentligt! Jag avbokade telefontiden då jag fick nåt brunt (ursäkta) i trosorna så jag tänkte att mensen va på G. Sen försvann det bara..

Den har inte dykt upp ännu men nu låter jag det bero. Vi åker till Barcelona idag så nu tänker jag bara njuta av vår lilla "honeymoon" och leva som vanligt utan att tänka på detta. Men det är lättare sagt än gjort. Har den inte kommit när jag har kommit hem så får jag ta ett nytt test och ringa bm igen.

Känns som att jag borde plussa nu såhär långt efter men som sagt hoppet finns sålänge mensen inte är här.

Njut nu och försök tänka på annat tills du kommer hem. Du kanske får en glad överraskning när du kommer hem sen :)
  • Kvinna84a

Styrkekramar till dig och Symetrical!!
  • Fian88
    Symetrical skrev 2015-09-03 08:28:09 följande:
    MF här med, så vi kan vara bittra ihop. smile5.gif
    Nej!! Så tråkigt!
  • Symetrical
    happylife skrev 2015-09-03 08:38:04 följande:
    Nej inte du också!!! Vad många vi är! :(

Åh beklagar. Vilken v?
    Fick det bekräftat igår i v 8+1, men det hade avstannat nån vecka innan. Du vet under den där klassiska kritiska perioden när hjärtat skall börja slå. Började blöda lite redan i tisdags, så vart inte direkt överraskad när jag gick det bekräftat av gyn. Fick tabletter för att skynda på det hela och det gjorde susen, för idag var tempen redan nere på det normala igen och jag blöder bara lite. Hoppas att går ur våra kroppen asap, babe, så att vi kan försöka snart igen. Fick ett jättetidigt MF förra cykeln också (v 4+2) och vart ju gravid direkt därpå, så nog verkar det stämma att man är mer fertil efter ett MF.

Har klickat hem både grav och äl-tester för att kunna bekräfta när hcg försvinner.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti