• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-03 10:34:42 följande:
    Fick det bekräftat igår i v 8+1, men det hade avstannat nån vecka innan. Du vet under den där klassiska kritiska perioden när hjärtat skall börja slå. Började blöda lite redan i tisdags, så vart inte direkt överraskad när jag gick det bekräftat av gyn. Fick tabletter för att skynda på det hela och det gjorde susen, för idag var tempen redan nere på det normala igen och jag blöder bara lite. Hoppas att går ur våra kroppen asap, babe, så att vi kan försöka snart igen. Fick ett jättetidigt MF förra cykeln också (v 4+2) och vart ju gravid direkt därpå, så nog verkar det stämma att man är mer fertil efter ett MF. smile1.gif

Har klickat hem både grav och äl-tester för att kunna bekräfta när hcg försvinner.
    Beklagar vännen, inte alls kul med ett MF till :(. Tyvärr hade jag en känsla av det, då jag inte sett dig i trådarna.. Bara att fortsätta försöka vännen! <3 stor bamsekram till dig! <3
  • Suada86

Massor av styrkekramar till er happplife o symetrical!!!! Ibland är livet skit.. men hejar på er alla fina o tappra tjejer här inne! ????

• Flerattälska
    Symetrical skrev 2015-09-03 08:28:09 följande:

MF här med, så vi kan vara bittra ihop.

Nej så tråkigt! Beklagar verkligen :(
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-09-03 14:58:58 följande:
    Beklagar vännen, inte alls kul med ett MF till :(. Tyvärr hade jag en känsla av det, då jag inte sett dig i trådarna.. Bara att fortsätta försöka vännen! <3 stor bamsekram till dig! <3
    Tack, raring!

Hur går det själv då? Någon äl än?
  • Symetrical

Tack alla ni omtänksamma fina människor!

Pragmatisk som jag är är jag glad att det hände nu i alla fall, istället för senare. Som Happylife skriver så är det bara att hoppa på tåget igen.

• Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-04 06:23:48 följande:
    Tack, raring!

Hur går det själv då? Någon äl än? smile1.gif
    Nja sådär, ingen äl :(. Dag 42 idag :(. Ger upp med mina äl tester, ger bara stress och oro..

Skrev ett meddelande till dig med!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-09-04 07:03:20 följande:
    Nja sådär, ingen äl :(. Dag 42 idag :(. Ger upp med mina äl tester, ger bara stress och oro..

Skrev ett meddelande till dig med!
    Segt!

Vet som sagt precis hur det känns. Kanske bättre att bara försöka ha sex åtminstone var tredje dag och så tempa vidare. Då vet du i alla fall när äl skett. Ett tips är annars att testa rosenrot eller munkpeppar för att kicka igång äggtillväxten. Rosenrot gjorde ingen skillnad för mig, men har nu beställt hem munkpeppar. Värt ett försök för att få lite mer balans i cykeln.
  • Kvinna84a

Mensen kom idag. Nu blir det ivf denna månad och känner mig positiv :) Hoppar över till september. Lycka till ni som fortfarande inväntar BIM!

• Malin 845
    Symetrical skrev 2015-09-04 07:48:41 följande:
    Segt! smile4.gif

Vet som sagt precis hur det känns. Kanske bättre att bara försöka ha sex åtminstone var tredje dag och så tempa vidare. Då vet du i alla fall när äl skett. Ett tips är annars att testa rosenrot eller munkpeppar för att kicka igång äggtillväxten. Rosenrot gjorde ingen skillnad för mig, men har nu beställt hem munkpeppar. Värt ett försök för att få lite mer balans i cykeln. smile1.gif
    Ja är så jobbigt. Bm sa det att kroppen behöver tid när man slutat med ett preventivmedel för att återhämta sig.. Men nu har det gått 6 månader! Visserligen har vi bara försökt i ca 3 månader nu men ändå :(. Tempar på och den svajar som vanligt. Enligt vissa appar har jag äl imorgon, men då borde ju tempen vara högre? Jag har även illaluktande flytningar (sorry för infon), men inga äggviteflytningar. Ska beställa hem rosenrot då :) ska det göra äl starkare?

Syns vi i bim september tråden? :*
Svar på tråden Vi med BIM i augusti